Qiyin hisob-kitoblarsiz: @lesailesbestbot yordamida buyurtma qilasiz va har bir burgerdan hamyoningizga 20 foiz pulni qaytib olasiz.

Aksiya 2020-yilning 29-fevraligacha amal qiladi, shuningdek,  bot orqali buyurilgan burgerlarga amal qiladi.

— Aslida, bu go‘yani mijozlarimizning o‘zlari taklif qilgan. Biz ularning tanlovi, nima ko‘proq, nima kamroq yoqishi haqida ma‘lumotlarni yig‘ib boramiz – deydi Havoqand people kompaniyasining (Les Ailes, Chopar, Nest va boshqa brendlarga egalik qiladi) marketing departamenti boshlig‘i Shirin Ohunjonova.

— Hozirgi paytda, buyurtmalar xaritasida burgerlarga bo‘lgan alohida qiziqishni ko‘rish mumkin. Biz sevimli burgerlar xaridini yanada yoqimli qilish maqsadida, mijozlarimizga 20foiz pulni qaytib berish (cashback)ni taklif qildik. Buning uchun onlayn buyurtma qilish yetarli, bot cashback summasini hisoblaydi va botdagi hamyoningizga jo‘natadi. Yana bir yoqimli tomoni, burgerlardan qaytariladigan 20 foizdan tashqari, menyudagi boshqa barcha taomlardan doimiy 3 foiz cashback ham qaytariladi. Yig‘ilgan mablag‘larni esa keyingi buyurtmalarga sarflasa bo‘ladi.

To‘rt qadam va yoqimli bonus — sizniki:

  •  istalgan burgerni tanlang;
  •  Telegram-bot orqali buyurtma qiling;
  •  hamyoningizga 20 foiz cashback oling;
  •  muddat 29-fevralgacha.

Startga! Diqqat! Uchamiz @lesailesbestbot

Eslatib o‘tamiz, Les Ailes — bu maxsus panirovakali tovuq taomlarini tayyorlashga ixtisoslashgan, milliy umumiy ovqatlanish tarmog‘idir.

Kompaniya 2014-yildan boshlab samarali faoliyat yuritib kelmoqda. Bugungi kunda tarmoq 16 filialdan iborat bo‘lib, ulardan 12 tasi Toshkentda, 4 tasi Andijon, Samarqand, Farg‘ona va Qarshi shaharlarida joylashgan.

Fast food formatida ishlashga qaramasdan, korxona oshxonasi slow-food prinsipi asosida ishlaydi, ya’ni taom tayyorlanishida faqatgina sof va yuqori sifatli mahsulotlardan foydalaniladi hamda taomni tayyorlash buyurtma tushgachgina boshlanadi. Bundan tashqari, Les Ailes, Xalqaro “Halal” standartlashtirish va sertifikatlash Markazi tomonidan o‘tkazilgan xalqaro namunadagi sertifikatlashdan muvaffaqiyatli o‘tdi.

Reklama huquqi asosida.