Ijtimoiy reklama yaratuvchilarining oldida doim qiyin vazifa turadi: odamlar uni faqatgina sezishlari emas, balki eslab qolishlari ham kerak. Tan olish kerakki, ba’zi plakatlarni yillar o‘tgach ham xotirangizdan o‘chirib tashlolmaysiz. Oldinlari sayyoraning ifloslanishi va global issiqlik asosiy mavzu bo‘lgan bo‘lsa, bugungi kunda harakatsizlik, muntazam ravishda bir joyda o‘tirib ishlashning zarari, chekish natijasida o‘rmonlarda chiqadigan yong‘inlar va buning hayvonot olamiga ta’siri hamda ta’tilning inson salomatligi uchun muhimligiga urg‘u berilmoqda. AdMe itimoiy reklama sohasidagi so‘nggi yangiliklarni bo‘lishdi.

Xalqaro suv kuniga bag‘ishlangan reklama

Foto: AdMe

Ota-onalar ko‘pincha farzandlarining yutuqlarini fast-fud bilan mukofotlaydi. Nestle esa bolalar uchun aslida nima foydali ekanini eslatib qo‘ydi

Foto: AdMe

Har qanday ish sayyohlar uchun tomosha bo‘lishdan afzalroq

Foto: AdMe

Ta’til yurak huruji xavfini 30 foizga kamaytiradi

Foto: AdMe

Iliq narsalar ham inson hayotini qutqaradi

Foto: AdMe

Ushbu reklama kampaniyasi rulni boshqarayotib, telefonda gaplashish qanchalik sizni chalg‘itishini ko‘rsatadi

Foto: AdMe

Har to‘rtinchi amerikalik zombiga ishonadi, ammo iqlimdagi o‘zgarishlarga ishonmaydi

Foto: AdMe

Fransiyada chiqarilgan eksperimental ijtimoiy reklama axlat qutilaridan foydalanishga undaydi

Foto: AdMe

Har yili okeanga 26 million tonna plastmassa tushadi, dengiz hayvonlari esa buning jabrini tortadi

Foto: AdMe

Fransuz xayriya jamg‘armasi L214 xabar qiladi: 1 kilgoramm go‘sht olish uchun 7 900 litr suv kerak

Foto: AdMe

PETA reklama kampaniyasi “teskari dunyo”ni ko‘rsatib, odamzod hayvonot olamiga qanchalar vahshiylik qilayotganini isbotlaydi

Foto: AdMe

Global issiqlik oqibatini ko‘rsatuvchi ijtimoiy reklama — “Agar u eriyotgan bo‘lsa, vayron bo‘layotgan bo‘ladi”

Foto: AdMe

Bir soniya ishlatiladi, yuz yillab suv/yer ostida yotadi

Foto: AdMe

“Hozir ko‘rinyapti, endi esa ko‘rinmayapti” — Fiat spirtli ichimlikdan so‘ng ko‘rish qobiliyati susayishini ko‘rsatishga uringan

Foto: AdMe

“Agar ichib olgan bo‘lsang, yaxshisi Uber’ni chaqir”

Foto: AdMe

Chekish nafaqat sizni, balki yong‘in natijasida o‘rmon hayvonlarini ham o‘ldiradi

Foto: AdMe