Bugun,

  • USD 11095.31
  • RUB 173.84
  • EUR 10772.44

Biz har kuni ma’lumotlar va takliflar oqimiga sho‘ng‘ib boramiz va ularni avtomatik ravishda “filtrlaymiz”, intuitiv ravishda bizni ta’sirlantirgan reklamalarni tanlaymiz. Bu tasodif emas: vakolatli sotuv reklamasi oddiy algoritmga muvofiq qurilgan, biz uning vositalaridan foydalanish uchun taqdim etamiz.

Birinchi qadam: sarlavha

Sizning potensial mijozingiz OLX’dagi xizmatlar bo‘limiga o‘z muammosini zudlik bilan samarali, qulay narxda hal qilish uchun keladi. U nimani ko‘radi? O‘nlab e’lon sarlavhalari, lekin barchasining ko‘rinishi bir xil. Uni qanday yo‘naltirish kerak?

Sizning sarlavhangiz mijoz uchun eng muhim va foydali ma’lumotlarni qisqa va ixcham tarzda yetkazishi kerak. Sarlavha ichida asosiy savollarga javoblar bo‘lishi kerak. Shunda potensial mijoz sizning xabaringizni bosadi va u haqiqiy reklamaga aylanadi. Siz mijozning diqqatini jalb qilishingiz va uning qiziqishini uyg‘otishingiz kerak:

  • “Kir yuvish mashinasini ta’mirlash” emas, balki “Kir yuvish mashinasini kafolat bilan uyda ta’mirlash”;
  • “Santexnika xizmatlari” emas, “Santexnika, kanalizatsiyani 20 daqiqada tozalash. Tiqilmalarni bartaraf qilish”.
Shubhasiz, sizning taklifingizda sizni boshqa raqobatchilaringizdan ajratib turadigan o‘ziga xos narsa bor, uni sotuvchilar noyob mahsulot taklifi, deb atashadi. Sarlavhada o‘z xizmat yoki tovaringizni aniq, tiniq va to‘g‘ri ko‘rsating.

Kerak bo‘lsa, sarlavhani (shuningdek, reklama matnini) foydalanuvchilaringiz tillarida (o‘zbek va rus) ham ko‘rsating.

Ikkinchi qadam: xizmat tavsifi

Biz matnni ushbu rejaga muvofiq tuzamiz:

  • kirish: qisqa taqdimot + noyob taklif. Aksiyalar, chegirmalar, kafolatlar va boshqalar;
  • asosiy qism: xizmatlar va narxlar ro‘yxati;
  • xulosa: mukammal xizmat kafolati va siz bilan bog‘lanish uchun chaqiruv.
Matnni butun holda yozmaslik, balki uni yuqorida ko‘rsatilgan rejamizga muvofiq, semantik paragraflarga ajratish muhimdir.

Bu e’londa mijoz hali bermagan ko‘plab savollarga javoblar borligi rost emasmi?

Xizmatlar ro‘yxati xuddi narxlar ro‘yxati kabi mijozga mo‘ljal olishi osonroq bo‘lishi uchun matn sifatida emas, balki ro‘yxat sifatida taqdim etilishi kerak.

Uchinchi qadam: rasm

Agar siz fotograf bo‘lsangiz yoki go‘zallik sanoati, reklama yoki shunga o‘xshash sohalarda ishlasangiz — tarmoqda nashr qilish uchun portfolioyingizda yaratgan ishingizning eng yaxshi fotosuratlarini baham ko‘ring. Siz kollaj yaratishingiz yoki reklama karuseliga ajoyib suratlarni joylashtirishingiz mumkin.

Agar sizning faoliyat sohangiz fotosessiyalarni o‘z ichiga olmasa, nafaqat e’tiborni jalb qiladigan, balki sizning ishingiz va uning natijalari haqida ko‘p narsalarni aytib beradigan “gaplashuvchi” rasm yarating.

Keling, xulosa qilaylik.

Sarlavha: yorqin, mazmunli, foydali.

Tavsif: biz matnni rejaga muvofiq tuzamiz (kirish, asosiy qism va xulosa), uni faktlar, aniqliklar bilan to‘ldiramiz va harakatga undaymiz: “Qo‘ng‘iroq qiling!”, “Ro‘yxatdan o‘ting!”.

Rasm: faoliyatingizni ochib beradigan ma’lumotli fotosuratlar yoki rasmlar.

Faoliyatning turli yo‘nalishlari bo‘yicha mijozlarni topish va xizmatlarni sotish sohasidagi yirik va ko‘p talab qilinadigan xizmat maydoni bo‘lgan OLX faol auditoriyani to‘pladi. Bu sizning biznesingiz rivojlanishiga va yanada katta muvaffaqiyatlarga erishishga yordam beradi.

Reklama huquqi asosida.

Izoh
Asosiy yangiliklar
Dunyo
Turkiyada deputatlar davlat budjeti muhokamasida mushtlashdi (video)
Mahalliy
Namangandagi ko‘mir mashmashasi: aholi uchun ko‘mir sotib olish — ovoragarchilik, rahbarlar esa ko‘mirga talab uning sifati yaxshiligidan demoqda (video)
Mahalliy
Toshkentda zo‘ravonlikka qarshi kurash bo‘yicha xalqaro anjuman — suratlarda