Beeline aloqa operatori mart oyi natijalariga ko‘ra, abonentlarning call-markaziga so‘rovlarining ommabop TOP-5 taligini taqdim etdi. Bu haqda kompaniya matbuot xizmati xabar berdi.
Mijozlar, asosan, quyidagi so‘rovlar bo‘yicha call-markaziga murojaat qilgan:
- Birinchi o‘rin: express-kartalar, Click va Paynet tizimlari, shuningdek, “Ishonchli to‘lov” xizmati haqidagi so‘rovlar;
- ikkinchi o‘rinda – Beeline tarif rejalari;
- uchinchi o‘rinda — mobil internetga oid ma’lumotlar: internet-paketlar va sozlash haqidagi so‘rovlar
- to‘rtinchi pog‘onada — Beeline xizmatlari to‘g‘risida savollar;
- beshinchi o‘rinda – o‘z-o‘ziga xizmat ko‘rsatish usullari: shaxsiy kabinet, xizmatlarni yoqish va o‘chirish bo‘yicha USSD-so‘rovlar, tariflarni o‘zgartirish, yoqilgan tarif rejasi va xizmatlar haqida ma’lumot olish kabi so‘rovlar qayd qilingan.
Eslatib o‘tamiz, call-markazining bepul 0611 raqamidan tashqari abonentlar 0612 tijorat liniyasidan, shuningdek, “Online maslahatchi” chatidan foydalanishlari mumkin. Bundan tashqari, Status mijozlari uchun 24 soat davomida 0777 maxsus kanali xizmat ko‘rsatadi.
Izoh (0)