Abonentlar Paynet shoxobchalarida to‘lovlarni amalga oshirganidan so‘ng operator tomonidan chek berilmaslik va qo‘shimcha haq olish yoki to‘lovdan komissiya (ustama narx) ushlab qolish holatlari yuz bersa, Paynet kompaniyasiga murojaat etishi lozim. Bu haqda kompaniya matbuot xizmati xabar berdi.
Operatorlar tomonidan haq-huquqlari poymol etilgan abonentlar quyidagi manzillarga murojaat etishi mumkin:
- Paynet kompaniyasining bosh ofisi — Toshkent shahri, Furqat ko‘chasi, 10-uyga;
- (99871) 202-07-07 raqamlar orqali kompaniyaning Call Centre (qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish markazi)ga;
- hat@paynet.uz elektron pochta manziliga;
- kompaniya saytidagi info@paynet.uz elektron pochta manziliga;
- faks orqali (99871) 244-67-04 telefon raqamiga.
Izoh (0)