19-20-mart kuni Hilton Tashkent City mehmonxonasida xalqaro digital marketing-konferensiya va 22 nominatsiya bo‘yicha brendlar, agentliklar va raqamli kontent mualliflarini taqdirlash marosimi – Digital Marketing Awards o‘tkazildi.
Forum – mamlakatning raqamli ishtirok va brendlarni ilgarilatishning yangi imkoniyatlari masalalariga bag‘ishlangan eng yirik voqyeasi, u O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste'molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi va O‘zbekiston marketing uyushmasi tomonidan, hamkorlar ko‘magida tashkil etilgan. Bugungi kunda forum Qozog‘iston, Qirg‘iziston, Rossiya, Belarus, Norvegiya, Ukrainadan ko‘p yillik tajribaga ega va yetakchi xalqaro brendlar bilan ishlovchi 20 dan ziyod yetakchi spikerlarni jamlagan.
Forum – bu o‘z yutuqlarini namoyish etish, g‘oyalar va kirib kelgan yilda rejalar bilan o‘rtoqlashish, bozor yetakchilarini tanish, dijital-metrikalar bo‘yicha o‘tgan yildagi yutuqlar asosida forum mukofotlarini qo‘lga kiritadigan eng yaxshi loyihalar, mahsulotlar guvohi bo‘lishning imkoniyatidir.
Ikki kunlik konferensiya davomida samarali raqamli strategiyani qanday yaratish, biznesda qanday dijital-vositalardan foydalanish, Telegram va AliBaba`da qanday ilgarilash va sotish, internetdagi reklama samaradorligiga qanday ta'sir ko‘rsatish, dijitalda kuchli brendlarni qanday qurish va yana ko‘plab boshqa qiziqarli mavzularga oid chiqishlar bo‘ladi. forum spikerlari sirasida Yandeks Reklama, SAP, Admixer, Wunder Digital, Alibaba.com, Beeline vakillari mavjud.
Forumda ta'sir marketingiga katta blok bag‘ishlangan. Sir emaski, brendlar reklama uchun mashhur shaxslarga, blogerlar, inflyuenserlar va selebritiga tobora ko‘proq murojaat qiladilar.
Forumning maxsus mehmoni – YouTube`dagi 6,11 mln obunachiga ega “Toples” ilmiy-ommabop kanalining muallifi Yan Toples. Ommabop kontentli videolar o‘rtacha 11 mln marta ko‘riladi. Yan fizika, astronomiya, biologiya va boshqa fanlar mavzusida, shuningdek san'at, madaniyat va gender hamda avlodlar nazariyoti kabi ijtimoiy ahamiyatga ega mavzularda ilmiy-ommabop video joylaydi.
Diyor Mirzaahmedov – forum tashkilotchisi, O‘zbekiston marketing uyushmasi boshqaruvi raisi: “Biz raqamli marketing sohasida xizmat ko‘rsatuvchi yangi hamda mashhur kompaniyalar, dijitalga e'tibor beruvchi faol va mashhur brendlar, shuningdek mana shu texnologiyalar, mahsulotlar va xizmatlardan foydalanuvchilar o‘rtasida muloqot va tanishuv imkoniyatini yaratish maqsadida har yilgi yangicha maydonchani yaratyapmiz. Bu imkoniyatdan istisnosiz barcha biznes vakillari va internet-kommunikatsiya bozori ishtirokchilari – boshlovchi blogerlar va SMM-mutaxassislardan to yirik investorlargacha foydalanishlari muhim. Har bir ishtirokchining fikridan kelib chiqib keyingi forumlar kun tartibi shakllantiriladi”.
Forumda “ANOR BANK” AJ Boshqaruvi raisining o‘rinbosari Elyor Najimitdinov, “Yandeks Reklama O‘zbekiston” rahbari Ilhom Sobirov, “Veon” raqamli mahsulotlar direktori Jorj Xeld, “Optimization” dastur direktori Denis Shubenok, “Media Gate LLP” asoschisi va CEO Aleksey Kotkov, “Mirror Management” boshqaruvchi hamkori Azizbek Yusufov va boshqa ko‘plab mutaxassislar spiker sifatida ishtirok etishdi.
Forum doirasida Qozog‘iston, Qirg‘iziston, O‘zbekiston va rossiyalik blogerlar ishtirokida ta'sir marketingi, blogerlarning faoliyati va inflyuens-marketing trendlari bilan bog‘liq masalalar muhokamasiga bag‘ishlangan panel muhokamalari o‘tkaziladi.
20-mart soat 16:00 da Digital Marketing Awards o‘tkaziladi. Birinchi marta Tashkent Digital Marketing Forum doirasida eng muvaffaqiyatli brendlar va agentliklarni taqdirlash, shuningdek 2022-yilda eng shov-shuvli loyihalar va postlarga ega bo‘lgan blogerlarni 11 ta nominatsiya bo‘yicha eng keng ko‘lamli mukofotlash bo‘lib o‘tadi.
Instagram, Telegram`ning 2022-yil uchun raqamli ko‘rsatkichlari bo‘yicha, 11 ta alohida nominatsiyada eng turfa xil, jalb qiluvchan, mashhur postlar yaratuvchi agentliklar va brendlar taqdirlanadi.
Digital Marketing Awards g'oliblari
“Yandeks Reklama” (internetda biznesni rivojlantirishga yordam beruvchi servislar va mahsulotlar) tomonidan tanlangan g'oliblar
Agentliklar o‘rtasida 2022-yilda perfomans-reklamadagi eng yaxshi ko‘rsatkich — Webnow
Agentliklar o‘rtasida 2022-yilda media-reklamadagi eng yaxshi ko‘rsatkich — Wunder digital
Mijozlar o‘rtasida 2022-yilda perfomans-reklamadagi eng yaxshi ko‘rsatkich — Golden House
Mijozlar o‘rtasida 2022-yilda media-reklamadagi eng yaxshi ko‘rsatkich — Samsung
“Wunder Digital” – global ekspertizaga ega innovatsion digital-hub tomonidan tanlangan g'oliblar:
O‘zbekistonda 2023-yilda banklar saytlari o‘rtasida SEO-ko‘rinish reytingining yetakchisi — sqb.uz
O‘zbekistonda 2023-yilda developerlar saytlari o‘rtasida SEO-ko‘rinish reytingining yetakchisi — Gh.uz
“Optimization” – Sharqiy Yevropadagi eng yirik SEO-konferensiya va qidiruv marketingidagi yutuqlar uchun shu nomdagi mukofot tomonidan tanlangan g'oliblar:
O‘zbekistonda 2023-yilda bank mavzusidagi saytlar o‘rtasida qidiruv yetakchisi — bank.uz
O‘zbekistonda 2023-yilda banklar saytlari o‘rtasida qidiruv yetakchisi — ipotekabank.uz
O‘zbekistonda 2023-yilda e-commerce mavzusidagi saytlar o‘rtasida qidiruv yetakchisi — olx.uz
O‘zbekistonda 2023-yilda internet-do‘konlar o‘rtasida qidiruv yetakchisi — uzum.uz
O‘zbekistonda 2023-yilda ko‘chmas mulkka oid saytlar o‘rtasida qidiruv yetakchisi — Tashkent.etaji.com
O‘zbekistonda 2023-yilda OAV saytlari o‘rtasida qidiruv yetakchisi — gazeta.uz
LiveDune — MDHda ma'lumotlar to‘plash va ijtimoiy tarmoqlar tahlili bo‘yicha eng mashhur servis tomonidan tanlangan g'oliblar:
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da eng yaxshi akkauntga ega bo‘lgan agentlik — We digital
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da eng faol obunachilarga ega bo‘lgan agentlik — Abstract Visuals
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da eng faol va turfa xil postingga ega bo‘lgan agentlik — Rocket
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da postlar soni bo‘yicha eng faol brend — Korzinka
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da eng mashhur postga ega brend — Basri Baba
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da eng ko‘p sharhlangan postga ega brend — Bellissimo Pizza
O‘zbekistondagi 2022-yilda Instagram`da eng jalb qilinuvchan postga ega brend — LIQUI MOLY
O‘zbekistondagi 2022-yilda Telegram`da eng mashhur postga ega brend — EVEREST
O‘zbekistondagi 2022-yilda Telegram`da eng viral postga ega brend — Artel
O‘zbekistondagi 2022-yilda Telegram`da eng ko‘p sharhlangan postga ega brend — TBC bank
O‘zbekistondagi 2022-yilda Telegram`da eng jalb qiluvchan kanalga ega brend — Astrum Academy
“Tanish Bilish” kreativ agentligi tomonidan tanlangan g'oliblar
2022-yilning eng yaxshi kontenti
Eng yaxshi ta'limiy kontent: Tillar — TEACHER AZAM
Eng yaxshi ta'limiy kontent: Texnologiyalar — TEXNOPLOV
Eng yaxshi ta'limiy kontent: Foto va video — MIROLIM OBIDOV
Eng yaxshi ta'limiy kontent: Tibbiyot — GYNAECOLOGY SHARK SCIENCE
Eng yaxshi biznes-kontent — ANVAR ABDUQAYUM
Eng yaxshi layfstayl-kontent: Foto va video — YUGAYART
Eng yaxshi layfstayl-kontent: Sayohat — TEAZEAL
Eng yaxshi layfstayl-kontent: Fashion — SAID FAZILOV
Eng yaxshi avto-kontent — AUTODOCTOR TEMUR TITOROV
Eng yaxshi ko‘ngilochar kontent: O‘yinlar — KIBER UZ
Eng yaxshi ko'ngilochar kontent: Musiqa — KONSTA
Eng yaxshi ko‘ngilochar kontent: Sketchlar — GO.UZ OZOD.SH_OFFICIAL
Eng yaxshi ko‘ngilochar kontent: Tajribalar — ISOMTV
Eng yaxshi ko‘ngilochar kontent: Ilmiy-ommabop — KUNDUZIY
Eng yaxshi sport-kontent — ASAL SAPARBAEVA
Eng yaxshi pazandalik kontenti — MAZZA WORLD
Eng yaxshi gastronomik sharhlar — DILMUROD NIGMATULLAEV
Eng yaxshi intervyu — ALTER EGO INTERVYU TV
Eng yaxshi podcast — 102TV
Eng yaxshi ijtimoiy content — SUBYEKTIV
Digital Marketing Awards natijalari O‘zbekiston marketing uyushmasi talqiniga ko‘ra Brendlar va agentliklar marketing reytingida aks etadi.
Forum tashkilotchilari – O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste'molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi, O‘zbekiston marketing uyushmasi.
Bosh hamkor – ANOR BANK
Izoh (0)