“Avintel aviatsiya texnologiyalari alyansi” kompaniyasi bosh direktori Viktor Pryadka O‘zbekistonda yangi tashkil etilayotgan Humo Air balansiga o‘tgan eski va yangi modifikatsiyadagi An-2 samolyotlari konstruktiv xususiyatlari haqida “Sputnik O‘zbekiston” nashriga ma’lumot berdi.
O‘zbekistonda yangi aviatsiya kompaniyasi – Humo Air MChJ tashkil etildi. Birinchi bosqichda uning havo flotiga 43 ta An-2, 145 ta “ASh-62IR” aviadvigatellari, shuningdek, aviatsiya uskunalari va Sirdaryodagi uchish yo‘lagi topshirildi.
Mavzuga doir:
“Bu samolyotlar ekspluatatsiyasida ularning ishlab chiqarish resurslariga ahamiyat qaratmoq lozim. Agar dvigatellarni oladigan bo‘lsak, ular ancha oldin ishlab chiqarilgan va tez-tez xizmat ko‘rsatishni talab qiladi. Bu ikki-uch yilda qayta qoplamani talab etadigan planer konstruksiyasiga ham tegishli. Ushbu mashinalar allaqachon ishlab chiqarishdan to‘xtatilgan va ehtiyot qismlar borasida muammolar yuzaga kelishi mumkin. Modernizatsiya qilingan An-2 samolyotlari esa bu borada ancha omadli va ko‘p xizmatni talab etmaydi — ular turbovintli dvigatellarga ega, fyuzelaj bilan muammolar yuzaga kelmaydi. Hozirda Rossiyada bu rusumdagi samolyotlar ishlab chiqarilmoqda. Ularni ijaraga olish yoki xarid qilish xizmat ko‘rsatish nuqtayi nazaridan ancha o‘zini oqlagan bo‘lardi”, — deya tushuntirgan Pryadka.
Ekspert bu sinfga mansubdagi samolyotlarning mahalliy avialiniyalarda 10—15 nafargacha yo‘lovchilarni tashishda ustuvor jihatlarini e’tirof etib o‘tdi.
“Uchish tezligining pastligi va salonni modernizatsiya qilish mumkinligi bu mashinalarning ming kilometrgacha bo‘lgan masofaga odamlar va yuklarni tashishiga imkon yaratadi”, — deb qo‘shimcha qilgan u.
Izoh (0)