Facebook ва Twitter ижтимоий тармоқлари «Яндекс.Новости» сервиси учун асосий ахборот манбаларига айланди, дея хабар бермоқда «РБК». Шу билан бирга, анъанавий ОАВлар ҳиссасига барча ахборотларнинг жами 68 фоизи тўғри келди.
Facebook «Яндекс.Новости»га сўнгги ой ичида барча хабарларнинг 8 фоизини, Twitter эса қарийб 5 фоизини етказган.
Декабрь ойида «Яндекс.Новости» янгиликларнинг асл манбасини топиш имкониятини берувчи «Барчаси нимадан бошланди» деган янги функциясини синовдан ўтказа бошлади. «Яндекс» технологияси янгиликлар манбаларини анъанавий ОАВларда ҳам, турли идоралар расмий сайтларида ҳам, шунингдек, ижтимоий тармоқларда ҳам қидириш имконини беради.
Бир ой ичида янги функция янгиликларнинг 3600 та асл манбасини топишга ёрдам берди. Янгиликларнинг 40 фоизи Россия нашрлари, 28 фоизи чет эл нашрлари ҳиссасига тўғри келди. Барча янгиликларнинг 16 фоизида асл манба расмий сайтлар ва ижтимоий тармоқлар бўлиб чиқди, шу билан бирга, Facebook ва Twitter барча манбалар ичида дастлабки иккита ўринни эгаллади.
Изоҳ (0)