Американинг Google интернет-компанияси 2013 йилнинг энг қиммат брендига айланди. Бу Британиянинг Millward Brown Optimor тадқиқот компанияси рейтингида маълум бўлди.
Google савдо белгиси бир йилда 40 фоизга қимматлашди, натижада рейтингда уч йилдан буён етакчилик қилаётган Apple’ни сиқиб чиқарди.
Millward Brown Optimor ўтган йил давомида Google нархини 159 миллиард долларга (2012 йилда – 114 миллиард доллар), Apple’никини 148 миллиард долларга (2012 йилда – 185 миллиард доллар) баҳолади.
Millward Brown Optimor бошқарувчи директори Ник Купернинг фикрича, Google инновацияларга катта эътибор бераётгани туфайли етакчига айланган.
Юқори ўнталикка IBM, Microsoft, McDonald’s, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro ва Amazon каби брендлар ҳам кирди.
Изоҳ (0)