Bugun 4-iyul kuni o‘tkazilgan matbuot anjumanida bank vakillari “Biznesni rivojlantirish banki”ning 2024—2026-yillarga mo‘ljallangan strategiyasi tasdiqlangani haqida jamoatchilikka axborot berdi.
KPMG xalqaro kompaniyasi bilan hamkorlikda ishlab chiqilgan bankni rivojlantirish strategiyasida kelgusi 3 yildagi istiqbolli vazifalar va asosiy maqsadlar belgilab olingan.
Xususan, 2026-yilgacha “Biznesni rivojlantirish banki” aktivlari 2,3 baravarga oshirilib, bugungi 27 trln so‘mdan 62 trln so‘mga, kapital bo‘yicha 3,2 trln so‘mdan 7,1 trln so‘mga yetkazilishi ko‘zda tutilmoqda.
Mijozlarga qulay hamda foydali shartlarda mahsulotlarning taqdim etilishi natijasida bankning kredit portfeli 25 trln so‘mga yoki 2,1 barobarga oshirilib, 46,8 trln so‘mga va depozitlar hajmi 12,2 trln so‘mga yoki 2,3 barobarga oshirilib, 21,6 trln so‘mga yetkaziladi.
Kichik biznes vakillari bo‘lgan mijozlar sonini 115 mingtagacha oshirib, bozorning 17,7 foizini hamda chakana biznes mijozlari sonini 2,5 mln tagacha oshirib, bozorning 16,7 foizini egallash belgilab olingan.
Mijozlarning 75 foizini onlaynga o‘tkazib, ularni faol mobil ilova va internet-banking foydalanuvchilariga aylantirish rejalashtirilgan.
Bankni 2024—2026-yillarga mo‘ljallangan rivojlantirish strategiyasida ko‘zda tutilgan maqsadlarga erishish uchun 250 dan ortiq tashabbuslar ishlab chiqilgan.
Bunda 27 ta tashabbus axborot texnologiyalarini rivojlantirishga, 48 tasi inson kapitalini rivojlantirishga hamda 83 tasi biznesni rivojlantirishga qaratilgan.
Shundan 39 ta tashabbus kichik biznes yo‘nalishida, 44 tasi esa chakana biznes yo‘nalishida amalga oshiriladi.
Anjumanda mas’ullarning ta’kidlashicha, bank uchun biznes yo‘nalishida xizmatlarning soddaligi, ommabopligi va tezkorligi muhim mezon etib belgilandi.
“Biznesni rivojlantirish banki” ATB kelgusida yangi ish o‘rinlari yaratish, aholi daromadlarini oshirish va eksportni ta’minlashga qaratilgan biznes loyihalarni moliyalashtirishda faol ishtirok etadi. Shuningdek, zamonaviy bank xizmatlarini taqdim qilish orqali moliya bozoridagi mavqeini mustahkamlashga intiladi.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)