30-may kuni InterContinental Tashkent mehmonxonasida Gross kompaniyasining “Yo‘lovchilarni sug‘urta qilish” yangi mahsulotini rasmiy ishga tushirishga oid taqdimot marosimi bo‘lib o‘tdi. Yangi mahsulot majmuaviy bo‘lib, 4 ta tavakkalchilikni, aynan esa safarning bekor qilinishi, bagaj bilan bog‘liq muammo, parvozning kechiktirilishidan va parvoz vaqtida yoki aeroportda kutish vaqtida baxtsiz hodisalardan sug‘urta qilishni taklif etadi.
O‘zbekistonda sayohatchilarni standart sug‘urtasi tibbiy yordam bilan bog‘liq ko‘zda tutilmagan xarajatlar qoplanishini taʼminlaydi, davolash, transportda jo‘natish, qaytish chiptalari, bolalar va kuzatib boruvchilarni qaytarish bilan bog‘liq xarajatlar haqini to‘lab beradi, ammo bu yetarlimi?
“Bugun Gross kompaniyasida biz o‘zimizga shunday bir savolni qo‘ydik, agar siz safar boshlanishiga qadar reysga chiqolmasangiz, bagajni yo‘qotib qo‘ysangiz, qandaydir tarzda aeroportda jabrlangan bo‘lsangiz yoki parvozning uzoq muddatga kechiktirilishi garoviga aylangan bo‘lsangiz nima qilish kerak? Butun dunyo bo‘ylab aeroportlarda parvozlarning 5,2 foizi o‘rtacha 1 soat va undan ortiq vaqtga kechiktiriladi. Hozirda har qanday rejadan tashqari holatlarda kafolatlangan himoya va xotirjamlik hisini odamlarga bera olish bizning imkoniyatlarimiz doirasidadir. Ana shu tariqa sayohatchilar sug‘urtasining standart paketini kengaytirish va unga yangi tavakkalchiliklarni qo‘shish g‘oyasi yuzaga keldi”, – deb izoh berdi Gross sug‘urta kompaniyasining boshqaruv raisi Otabek Nazarov.
Yangi mahsulot birvarakayiga 4 ta tavakkalchilikni sug‘urtalaydi:
- Safarning bekor qilinishi. Agar sizga kasalxonaga joylashtirish, jarohat olish, infeksiya kasalligi, ishda qisqartirish, hujjatlar o‘g‘irlanishi, sudda ishni ko‘rish, mol-mulkka zarar yetkazilishi, chaqiriq, tabiiy ofatlar, YTH yoki o‘lim natijasida safarni bekor qilishga to‘g‘ri kelgan bo‘lsa, kompaniya chiptalar qaytarilganligi, mehmonxonada bron va turli transferlar bekor qilinganligi uchun xarajatlarni to‘lab beradi.
- Aviareysni kechiktirilishi yoki bekor qilinishi. Kompaniya sizning reysingiz kechiktirilganligining har bir soati yoki uning to‘liq bekor qilinganligi uchun xarajatlarni to‘lab beradi.
- Bagajni kechiktirilishi, yo‘qotilishi yoki unga zarar yetkazilishi. Statistika maʼlumotlari shundan dalolat beradiki, bagaj bilan bog‘liq muammolarning 80 foizi uning kechiktirilishiga, 13 foizi zararlanishiga va 7 foizi yo‘qotilishiga to‘g‘ri keladi. Boshqa mamlakatda bagajsiz qolish noxush sarguzashtlarni keltirib chiqaradi va biz ushbu ko‘ngilsizliklarni pul ekvivalentida qoplashni taklif qilamiz.
- Aeroport hududida va parvoz vaqtida baxtsiz hodisalar. Bizga maʼlumki, sayohatchilarning standart sug‘urtasi faqat siz boshqa mamlakatda borganingizdan keyin ishlay boshlaydi, ushbu tavakkalchilik esa parvoz yoki aeroportda kutish vaqtida jarohat olish, nogiron bo‘lib qolish yoki hayotdan ko‘z yumish bilan bog‘liq xarajatlarni qoplaydi.
Hozirda sayohatga qo‘shimcha opsiyali polisni o‘zi bilan olgan holda ushbu barcha muammolarni Gross kompaniyasi bilan haqiqatda hal qilish mumkin bo‘lib qoldi. Polisni parvozdan oldin o‘z turistik operatoringizda rasmiylashtirishingiz, barcha axborotni esa qo‘ng‘iroqlarni qabul qilish bo‘yicha yagona markazda 1166 raqami orqali olishingiz mumkin.
Sayohatchilarni sug‘urta qilish sohasida faoliyatning faqat so‘ngi 3 yilida Gross kompaniyasi jabrlanganlarga, jumladan shoshilinch jarrohlik amaliyotlari, turli xil kasalliklar va repatriatsiyalarni hisobga olgan holda 1 976 000 AQSH dollari miqdorida sug‘urta kompensatsiyalarini to‘lab bergan.
Mijozlarni qo‘llab-quvvatlash markazi: 1166
Sayt: gross.uz
Facebook: @grossuz
Instagram: @gross.uzb
Telegram: @grossuzb
Telegram-bot: @grossrobot
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)