“Oilaviy” kolbasasi — Rozmetov kolbasalarining maxsus ishlab chiqilgan liniyasi. Pandemiya va COVID-19 dan keyingi reabilitatsiya sharoitida iste’molchilik tendensiyalari o‘zgardi. Birinchi navbatda, xaridorlar uchun tejamkorlik ustuvor vazifaga aylandi.
Rozmetov kolbasa mahsulotlari ishlab chiqarish bo‘yicha yetakchi korxonalardan biri sifatida aholining barcha qatlamlari uchun hamyonboplik va mahsulot sifatini izchil ta’minlash mezonini ilgari surdi.
Bozorda 33 yillik tajribaga ega kompaniya o‘zining asosiy tamoyillari: halollik, yuqori sifat, xodimlarga e’tiborlilik va innovatsiyalarga tayangan.
“Oilaviy” mahsulot brendi “Ma’no Branding” kreativ agentligi bilan hamkorlikda ishlab chiqilgan bo‘lib, u yorqin, nazarni tortuvchi qadoqlarni yaratib, uni bir kompozitsiyaga birlashtirgan: dasturxon — Oilaviy ziyofat ramzi, naqshlar — o‘ziga xos xususiyatlarning aksi.
“Oilaviy” loyihasi O‘zbekiston Marketing assotsiatsiyasining yillik TAF-2022 reklama festivalida o‘zini namoyon qildi. Tadbirning yuqori saviyasi, festivalning o‘sishi va rivojlanishi yetakchi savdo kompaniyalari bilan raqobatlashish va “Brending” nominatsiyasida “Bronza” ni qo‘lga kiritish imkonini berdi.
Endilikda “Oilaviy” xaridorlarga manzur bo‘lgan mahsulotdir. Shunga qaramay, loyiha doimiy ravishda ishlab chiqilmoqda. Yaxshi yangilik qadoqlashni optimallashtirish, qiyma ta’mini yaxshilash, mahsulot hajmini oshirish va katta formatda chiqarish edi.
“Oilaviy” mahsulotlari butun oila uchun mavjudlik va sifatni anglatadi!
Rozmetov — oilamizdan oilangizga!
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)