21—22-oktabr kunlari Toshkent shahridagi Hyatt Regency Tashkent mehmonxonasida to‘rtinchi TAF!22 Toshkent reklama festivali bo‘lib o‘tdi. Mamlakatimizda faoliyat yuritayotgan ko‘plab kompaniyalar va media agentliklari o‘zlarining reklama ishlari bilan ushbu festivalda ishtirok etdi.
Shu bilan bir qatorda maishiy texnika va uy uchun mahsulotlarni muddatli to‘lovga sotish bo‘yicha respublikada yetakchi brendlardan biri bo‘lgan ISHONCH do‘konlar tarmog‘i ham o‘zining kreativ reklamalari bilan ushbu festivalda qatnashdi va festivalning ko‘plab mukofotlarini qo‘lga kiritishga muvaffaq bo‘ldi.
5 ta nominatsiyada o‘z ishlari bilan ishtirok etgan ISHONCH do‘konlar tarmog‘i 1 ta platinum, 6 ta oltin, 3 ta bronza va “2022-yil Eng yaxshi reklama beruvchisi” hamda “2022-yilda faol rivojlanayotgan nooziq-ovqat riteyli” maxsus mukofotlarini qo‘lga kiritdi.
- Rebrending yo‘nalishi bo‘yicha ekspertlar hay’ati tanlovi bo‘yicha eng yuqori platina mukofoti, iste’molchilar tanlovi bo‘yicha bronza mukofoti;
- Mavsumiy reklama kampaniyasi uchun ekspertlar hay’ati tanlovi bo‘yicha oltin mukofoti, iste’molchilar tanlovi bo‘yicha oltin mukofoti;
- Milliy qadriyatlar qo‘llanilgan kampaniya uchun ekspertlar hay’ati tanlovi bo‘yicha oltin mukofoti, iste’molchilar tanlovi bo‘yicha oltin mukofoti;
- Bitta kommunikatsiya kanaliga ega kampaniya uchun iste’molchilar tanlovi bo‘yicha oltin va bronza mukofotlari;
- Integratsiyalangan kampaniya uchun ekspertlar hay’ati tanlovi bo‘yicha oltin mukofoti, iste’molchilar tanlovi bo‘yicha bronza mukofoti;
- “O‘zbekistonda 2022-yildagi eng faol rivojlanayotgan nooziq-ovqat riteyli” unvoni;
- “Yilning eng yaxshi reklama beruvchisi” unvoni.
Shu o‘rinda aytib o‘tish kerakki, ISHONCH do‘konlar tarmog‘i so‘nggi yillarda brendni yanada rivojlantirish yo‘lida ko‘plab ishlarni amalga oshirib kelmoqda.
Misol tariqasida kompaniya rebrendingi Rossiyada yetakchi bo‘lgan Depot brend agentligi tomonidan amalga oshirilgan. Bundan tashqari har bir katta reklama kampaniyalari uchun ssenariy ishlab chiqish va tasvirga olish ishlari uchun chet ellik mutaxassislar jalb qilindi hamda O‘zbekistondagi o‘z sohasining yetakchilari bo‘lgan videoprodakshn va kreativ agentliklar bilan ish olib borildi va qilingan mehnatlar natijasida yuqoridagi sanab o‘tilgan yutuqlar qo‘lga kiritildi.
Kompaniya tarixi haqida ma’lumotlarga to‘xtaladigan bo‘lsak, “2021-yil brendi” mukofoti g‘olibi hamda 2021-yil nooziq-ovqat tovarlari mintaqaviy riteylerlari yetakchisi bo‘lgan ISHONCH do‘konlar tarmog‘i o‘z faoliyatini 2010-yilda, Farg‘ona viloyati, Uchko‘prik tumanida birinchi do‘konini ochishdan boshlagan bo‘lib, bugungi kunga kelib kompaniyaning respublika bo‘ylab 65 ta savdo do‘konlari aholiga sifatli xizmat ko‘rsatib kelmoqda.
Kompaniyaning asosiy maqsadi aholining turmush tarzini yanada yaxshilashga, qulayliklar yaratishga qaratilgan bo‘lib, bu kompaniya faoliyatida o‘z aksini topgan.
Insonlarning yashash sharoitlarini yaxshilash, ular uchun qulayliklar yaratishni o‘zining ustuvor vazifasi sifatida belgilagan ISHONCH kompaniyasi iste’molchilar orasida obro‘ va e’tibor qozonib, bu shubhasiz ularning tanlovida aks etgan.
Festivalda ishtirok etish uchun topshirilgan reklama ishlarini quyidagi havola orqali ko‘rishingiz mumkin: https://telegra.ph/ISHONCH-yutuqlari-TAFF-10-23.
+998 73-515-22-22
Kompaniyaning ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy kanal va sahifalari:
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)