Rossiyaning Mail.ru Group korporatsiyasi o‘z nomini VK’ga o‘zgartiradi. Bu haqda kompaniya bosh direktori Boris Dobrodeyevga tayanib Meduza xabar berdi.
Dobrodeyevning so‘zlariga ko‘ra, kompaniyaning yangi va yagona VK brendi nafaqat korporativ darajada, balki “bir-biri bilan bog‘liqligi foydalanuvchilarga har doim ham ma’lum bo‘lavermaydigan mahsulotlarda” namoyish etiladi.
“Kompaniyaning yagona brendi bizning ekotizimimiz taqdim etadigan barcha imkoniyatlarni — muloqot va o‘yinlar, ta’lim (maktabdan to professional darajagacha), dori-darmon va oziq-ovqat yetkazib berish, taksi, avtomobil almashish, onlayn xaridlar va boshqalarni aks ettiradi”, — dedi Dobrodeyev.
Kompaniyaning ba’zi loyihalari va servislari qayta nomlanadi hamda ularning nomlari va logotiplariga VK old qo‘shimchasi qo‘shiladi. Xususan nomlar quyidagicha o‘zgaradi:
- “VK Мuzika” (musiqa, sobiq Boom);
- “VK Rabota” (ish, sobiq Work);
- “VK Obyavleniya” (e’lonlar, sobiq Юла);
- “VK Znakomstva”(tanishuv, sobiq Lovina).
Ma’lumot uchun, Mail.ru Group 2014-yilda “VKontakte”ning egasiga aylanganidan so‘ng VK brendini faol rivojlantira boshladi. Mail.ru Group’ning o‘zi 2005-yilda tashkil etilgan. Kompaniya shu paytgacha biror marta ham o‘z nomini o‘zgartirmagandi.
Izoh (0)