Alfa Invest sug‘urta tashkiloti o‘z logotipi va firma belgisini o‘zgartirishi haqida e’lon qildi. Yangi uslub sug‘urta tashkilotining bosh konsepsiyasini ifoda etadi — barcha uchun qulaylik va zamonaviylik. Mobillik va texnologik jihatdan mukammallikka intilish esa umuman olganda, Alfa Invest’ning O‘zbekiston sug‘urta bozorida tutgan o‘rnini yanada chuqurroq ko‘rsatib beradi.
Yangilangan logotip yengil qabul qilina boshlandi, ortiqcha detallardan forig‘ bo‘ldi, biroq ayni vaqtda hammaga tanish bo‘lgan “α” belgisini saqlab qoldi. Belgi ifodasi zamoviy ko‘rinish oldi, ranglar gammasi esa yana boyitildi.
Garchi O‘zbekiston aholisi o‘rtasida sug‘urta unchalar ham talab katta bo‘lmagan xizmatdek ko‘rinsada, sug‘urta bozorida ijobiy dinamika kuzatilmoqda, to‘lovlar hajmi esa kundan kunga o‘sib bormoqda. Bu esa so‘zsiz, sug‘urtaning insonlar hayotida va biznesdagi o‘rni ortib borayotganini ifodalayotgan ijobiy ko‘rsatkichdir.
O‘z navbatida, Alfa Invest o‘zining 18 yillik faoliyati davomida yetakchi sug‘urta kompaniyalardan biri, kundalik hayotdagi xavf-xatarlarni boshqarishning usuli sifatida sug‘urtaning afzalliklarini namoyish etib kelmoqda.
Bugunni kunda Alfa Invest kompaniyasining maqsadi — iste’molchilarga sug‘urtaning ahamiyatini tushuntirish, ishonchli sug‘urta kompaniyasini tanlashning muhimligini yetkazish, aholiga yanada yaqinroq bo‘lish, qulaylik yaratish.
“Biz rebrendingni, eng avvalo, kelajakda yanada taraqqiy etish, hamkor hamda mijozlarimiz bilan munosabatlarimizni yanada rivojlantirish uchun investitsiya sifatida ko‘ryapmiz. Tashqi o‘zgarishlar bilan bir qatorda kompaniyaning jozibadorligini oshirishga xizmat qiluvchi yanada chuqurroq o‘zgarishlar – mijozlarga xizmat ko‘rsatish tizimini mukammallashtirish va onlayn sug‘urta mahsulotlari qatorini kengaytirish borasida ham o‘zgarishlar bo‘ladi”, — deya ta’kidladi Alfa Invest bosh direktori Inessa Axmetova.
Rebrending shuningdek, onlayn sug‘urta va elektron polisga ham moslashtirilgan bo‘lib, 1-martdan boshlab O‘zbekistonning barcha aholisi onlayn xizmatlardan foydalanishi uchun imkoniyatlar yaratiladi.
Aloqa markazining telefon raqamlari: (+998 78) 120 00 70 (80), 1182
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)