Volkswagen konserni rahbari bugungi kunda bozorda muvaffaqiyatga erishish uchun nafaqat yaxshi avtomobillarni taqdim etish, balki ularni raqamli ekotizimga integratsiya qilish lozimligini ma’lum qildi, deb xabar beradi Motor.
Volkswagen Group rahbari Gerbert Diss Bloomberg agentligiga bergan intervyusida bugungi kunda avtomobil ishlab chiqarish — har qanday marka biznesining kichik bir qismi ekanligini aytgan. Bozorda muvaffaqiyatga erishish uchun barcha yangi modellar raqamli ekotizim bilan samarali integratsiya qilingan va xuddi smartfonlar kabi doim internetga ulangan bo‘lishi kerak. Odamlar va yuklarni tashish yaqin kunlarda avtomobil majburiyatining bir qismi bo‘lib qoladi — xuddi hozirda smartfonlarning asosiy fuksiyasi qo‘ng‘iroqlarni amalga oshirish bo‘lgani kabi.
Biroq Volkswagen yangi raqamli reallikka o‘z vaqtida moslasha olmagan Nokia kompaniyasining taqdiridan qochishga harakat qiladi. Buning uchun marka avtomobillari va elektrokarlari uchun o‘z operatsion tizimini yaratish niyatida — uni nafaqat konsern ichida qo‘llash, balki raqobatchilarga ham sotish ko‘zda tutilgan. Dissning fikricha, Yevropa elektromobillar soni bo‘yicha yetakchiga aylanadi, bularning barchasi Volkswagen raqamli davrga tayyorlanishiga imkon beradi.
Avvalroq Volkswagen dunyodagi eng kichkina avtosalonni yaratgani to‘g‘risida xabar berilgandi.
Izoh (0)