Deyarli barcha insonlar sevib iste’mol qiladigan mahsulotlar orasida kolbasa mahsulotlari o‘z o‘rniga ega. Oz muddatda, totli ta’mning ko‘pligi – ularni ham nonushta, ham tushlik, ham kechki ovqatga tanovul qilish istagini tug‘diradi.
Rozmetov brendi ostida chiqariladigan “Sardelio” savdo belgisi aynan shunday mahsulot bilan maqtansa arziydi. Kompaniya asoschichisining o‘gʻli Zafar Rozmetov ta’m va sifat uyg‘unligi tarafdori bo‘lib, mamlakatimizda tarkibida soya va konservanti yo‘q sosiskalarni ishlab chiqarish bo‘yicha yevropa tajribasini yurtimizda muvaffaqiyatli qo‘llab kelayotgan insonlardan biri.
“Sardelio” savdo belgisi haqida nima bilish lozim?
“Sardelio” sosiskalari yangi retsepturada bozorlarda paydo bo‘lganiga ko‘p muddat bo‘lmadi, ammo ular iste’molchilar ichida tez mashhur bo‘ldi. Bunga uning sifatli tarkibi bilan bir qatorda nihoyatda ajoyib ta’mi sabab bo‘ldi. Aslida “Sardelio” bu tayyor (ishlab chiqarishda termik ishlovdan o‘tgan) mahsulotdir, uni isitishni o‘zi kifoyadir.
Italiyadagi sayohatdan O‘zbekistondagi ishlab chiqarishgacha
Italiya retsepturasidan foydalanish hisobiga konservantlar solinmasligiga erishildi. Bu yondashuv bilan bir voqea bog‘liqdir. Kompaniya rahbariyati o‘z oldiga o‘zbekistonlik iste’molchiga mahsulotni qulay narxini saqlab qolgan holda, xorijlik sifatni va ta’mni haqiqatda his etish imkoniyatini beruvchi kolbasa mahsulotini ishlab chiqarishga bo‘lgan Yevropa yondashuvini amalga oshirish vazifasini qo‘ydi.
Bu maqsadda brendning texnologi Hasan Manashov Yevropaga yuborildi. U yerda Manashov ma’lum vaqt o‘zining nafisligi va ta’mi tufayli kolbasa mahsulotlari ichida nom chiqargan Yevropa kompaniya ishlab chiqaruvchisining texnologi Adreano Baretti bilan ishlab, zaruriy tavsiyalar va samarali tajribani oldi. Bu kolbasa mahsulotini ta’tib ko‘rgandan so‘ng uni tarkibini bilib olmaslik va mamlakatimizga olib kelmaslikning imkoniyati yo‘q edi. Va nihoyat, takomillashgan retseptura va ishga bo‘lgan mas’uliyatli yondashuv do‘kon va supermarketlarimiz peshtaxtalarida “Sardelio” brendi ostida assortimentning paydo bo‘lishiga olib keldi.
“Sardelio” bugungi kunda
Bugungi kunda savdo belgisi o‘z iste’molchilarini xursand qiluvchi mahsulotning assortimentini taqdim eta oladi – sutli, pishloqli va bolalar uchun sosiskalar hamda mol go‘shtidan tayyorlangan sardelkalarni taklif etadi. Brend rahbariyati uchun mahsulot ustida ishlashning asosiy tamoyili – tarkibi va ozuqa qiymatini hisobga olgan holda – mahsulotni o‘zining oilasiga tayyorlagandek tayyorlaydi.
Yaqinda “Sardelio”ning katta taqdimoti bo‘lib o‘tdi – bu yorqin tadbirda ko‘plab qiziqarli insonlar yig‘ildi, ular nafaqat sosiskalarni, balki ular bilan tayyorlangan taomlarni ta’tib ko‘rdilar.
Olingan takliflar brend to‘g‘ri yo‘nalishda ekanligi va albatta rivojlanishda davom etishi lozimligiga yana bir bor o‘z tasdig‘ini topdi!
“Sardelio” mahsulotining afzal tomonlari:
- Betakror italyan retsepturasi;
- Konservant va soyasiz mahsulot;
- Qadoqning yangi shakli, mahsulotni uzoq payt yangiligi va mazasini saqlab qolish imkoniyatini beradi (gaz qadog‘i, vakuum varebro);
- Qadoqdagi maxsus mahsulotni oson ko‘tarish imkoniyatini beradi;
- Mahsulot zavodda termik ishlovdan o‘tgan, uni isitishni o‘zi kifoya qiladi;
- Pishloqli sosiskalar Yevropadan keltirilgan eng yuqori sifatli pishloqlardan tayyorlanadi.
Ishlab chiqarishning yuqorida tavsiflangan barcha unsurlari bilan tanishganizdan so‘ng “Sardelio” sosiskalari O‘zbekiston bozoridagi haqiqatda betakror mahsulot ekanligiga ishonch hosil qilasiz. “Sardelio” kolbasa mahsuloti haqida stereotiplarni yo‘q qilib, iste’molchiga tabiiy, hayotiy muhim bo‘lgan, oqsil bilan to‘yingan mahsulotni taklif qiladi.
Yakunda har bir ishlab chiqaruvchi o‘z ishiga “Sardelio” savdo belgisi kabi vazifalarni qo‘ygan holda yondashishini istardik. Sifatli ozuqa ortida – sog‘lom kelajakdir.
Reklama huquqi asosida!
Izoh (0)