Twitter мусиқий сервисларга миллиардлаб доллар сарфлашга тайёр
Twitter микроблоглар сервиси Spotify ва Soundcloud онлайн мусиқа тинглаш сервисларини сотиб олиш эҳтимолини кўриб чиқди. Бу унинг мусиқий йўналишга миллиардлаб доллар сарфлашга тайёрлигини билдиради, деб ёзади The Financial Times.
Нашр манбалари берган маълумотга кўра, Twitter ўзига тўлиқ мусиқий сервисни қўшиб олмоқчи ва шу билан фойдаланувчилар сонини оширмоқчи.
Сўнгги йилларда Twitter аудиторияси ўсиш суръатининг пасайгани инвесторлар танқидига учрамоқда. Компания 2013 йил ноябрда ўз акцияларини Нью-Йорк фонд биржасига киритганидан буён, улар ўз нархларининг чорак қисмини йўқотди. Мусиқани қўшиш билан Twitter кўпроқ фойдаланувчиларни ўзига жалб этмоқчи.
Soundcloud 700 миллион долларга, Spotify 4 миллиард, Pandora сервиси эса 5 миллиард долларга баҳоланган. Таққослаш учун, ҳозирча 300 миллион долларлик MoPub реклама платформаси Twitter’нинг энг қиммат олди-сотди шартномаси бўлиб турибди.
Аввалроқ Twitter ўзининг #Music сервисини ишга туширган, бироқ фойдаланувчиларнинг эътиборини қозона олмаганлиги учун 2014 йил мартида ёпилган эди.