Milliy termamizning JCHga chiqishi arafasida Uzbekistan: Land of Talents global kampaniyasiga start berildi.
Kampaniyaning maqsadi – O‘zbekiston uchun yangi brendni shakllantirish, uni turli sohalar bo‘yicha iste’dodlar zamini sifatida namoyish etish.
Kampaniyaning ilk loyihasi Toshkent shahar hokimligi tashabbusi ostida Zo'r TV bilan hamkorlikda o‘tkazilgan “O‘zbekiston – iste’dodlar zamini” yoshlar harakati, xususan, Toshkent markazida 10-iyun kungi o‘yin va taqdirlash marosimining jonli namoyishi hamda “Salom, Mundial!” supershousi bo‘ldi.
Uzbekistan: Land of Talents davom etadi. Kampaniya tashabbuschisi Uzbekistan's Club jamoasi O‘zbekiston futbol assotsiatsiyasi bilan hamkorlikda quyidagilarni tashkil etishni rejalashtirgan:
- Milliy terma jamoani qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan kreativ merchlar kolleksiyasi,
- Futbolchilarimizga bag‘ishlangan musiqiy manifest – milliy terma madhiyasi,
- Ijtimoiy tarmoqlarda maxsus xalqaro chellenj,
- Mundial sari bosib o‘tilgan yo‘l haqida “O‘zbekistonlik” turkumidan badiiy-hujjatli filmlar,
- Uzbekistan’s Club jurnalining maxsus soni,
- O‘zbekistonlik futbol iste’dodlari salohiyatini namoyish etishga qaratilgan FIFA bosh qarorgohi hamda yirik futbol mamlakatlarida bo‘lib o‘tadigan anjumanlar,
- FIFA World Stars termasi bilan o‘rtoqlik uchrashuvlari,
- AQSH va Kanadadagi vatandoshlar ishtirokida “O‘zbekistonlik” kubogi,
- Milliy termamizning jahon chempionatidagi o‘yinlarini ommaviy namoyish etish tadbirlari.
Global promoushn kampaniya – murakkab, keng qamrovli, strategik loyiha. Uni bir tashkilot yoki bir jamoa amalga oshira olmaydi. Kampaniyani hayotga tatbiq etilishiga ko‘maklashayotgan yirik kompaniyalar bo‘lmish Kapitalbank, Uzum va Ucell o‘zining ijtimoiy mas’uliyatini namoyon qilmoqda.
Uzbekistan: Land of Talents O‘zbekiston kelajagi uchun muhim loyihalarga befarq bo‘lmagan bizneslar bilan hamkorlik qilishga bel bog‘lagan.
Izoh (0)