2025-yil 14-mart kuni Toshkent shahridagi Hampton by Hilton mehmonxonasida O‘zbekiston Avtomobil Biznesi Uyushmasi (ABA UZBEKISTAN) tomonidan tashkil etilgan biznes-nonushta bo‘lib o‘tdi. Tadbirda avtomobilsozlik va unga yondosh sohalarning asosiy ishtirokchilari, jumladan, "O‘zavtosanoat," ADM Global, BYD Uzbekistan, SamAuto, KPMG, UZAUTO TRAILER, Agroup va boshqa kompaniyalar vakillari ishtirok etdi.
O‘zbekiston Avtomobil Biznesi Uyushmasi taqdimoti
O‘zbekiston Avtomobil Biznesi Uyushmasi (ABA UZBEKISTAN) – bu avtomobilsozlik sanoatining yetakchi ishtirokchilari, jumladan, avtomobil ishlab chiqaruvchilar, butlovchi qismlar yetkazib beruvchilar, import qiluvchilar, distribyutorlar va dilerlarni birlashtirgan nodavlat va notijorat tashkilot hisoblanadi. Tadbir doirasida ishtirokchilar uyushmaning missiyasi, strategik maqsadlari va faoliyatining asosiy yo‘nalishlari bilan tanishdilar.
ABA UZBEKISTAN faoliyatining asosiy yo‘nalishlari:
- Bozor tahlili va tadqiqoti: ma’lumotlarni to‘plash, joriy tendensiyalarni monitoring va avtomobil bozori rivojlanishini prognoz qilish.
- Avtomobil yig‘uvchi korxonalarini qo‘llab-quvvatlash: ishlab chiqarishni mahalliylashtirishga ko‘maklashish, investitsiyalarni jalb qilish va ilg‘or texnologiyalarni joriy etish.
- Avtomobil komponentlari ishlab chiqaruvchilarini rivojlantirish: yetkazib beruvchilarning yagona bazasini yaratish, bozor ishtirokchilari o‘rtasidagi kooperatsiya aloqalariga ko‘maklashish.
- Distribyutorlar va dilerlarni qo‘llab-quvvatlash: investitsiyalarni himoya qilish, biznes manfaatlarini davlat darajasida taqdim etish.
Uyushmaning missiyasi va maqsadlari
Uyushma raisi Sh.F. Yusupov quyidagilarni ta’kidladi:
ABA UZBEKISTAN o‘z oldiga ulkan vazifalarni qo‘ymoqda:
- O‘zbekiston avtomobilsozlik sanoatida ijobiy o‘zgarishlar drayveriga aylanish.
- Innovatsiyalarni joriy etish, mahsulot va xizmatlar sifatini oshirishga ko‘maklashish.
- Mahalliy avtosanoatning mintaqaviy va xalqaro miqyosdagi raqobatbardoshligini mustahkamlash.
- Ishlab chiqaruvchilar, yetkazib beruvchilar, distribyutorlar va dilerlar o‘rtasida o‘zaro samarali aloqalar uchun platforma yaratish."
Uyushma ishtirokchilari uchun imtiyozlar
ABA UZBEKISTAN ga a’zo bo‘lish bir qator asosiy imkoniyatlardan foydalanish imkonini beradi:
- Davlat organlari bilan bo‘ladigan muloqotga ko‘maklashish: biznesni rivojlantirish masalalari va bozor ishtirokchilarining huquqlarini himoya qilish bo‘yicha tashabbuslarni ilgari surish.
- Biznes hamjamiyati: tajriba almashish va ishbilarmonlik aloqalarini o‘rnatish uchun sohadagi tadbirlar, forumlar va ishchi guruhlarda ishtirok etish.
- Tahlil va tadqiqotlar: eksklyuziv ma’lumotlar, tahliliy hisobotlar va bozor rivojlanishi bo‘yicha prognozlardan foydalanish.
- Marketing va PR: ko‘rgazmalar, konferensiyalar va boshqa ommaviy tadbirlarda ishtirok etish orqali ishtirokchilarning brendlarini targ‘ib qilish.
Uyushmaning tuzilmasi va ishlash tamoyillari
ABA UZBEKISTAN keng doiradagi ishtirokchilarni, jumladan, avtomobil ishlab chiqaruvchilar, butlovchi qismlarni yetkazib beruvchilar, distribyutorlar, dilerlar, shuningdek, kredit va sug‘urta tashkilotlarini birlashtiradi. Uyushma doirasida o‘zaro aloqalarning shaffofligi va samaradorligini ta’minlash maqsadida bozorning turli segmentlari manfaatlarini ifodalovchi ixtisoslashtirilgan qo‘mitalar tashkil etiladi.
A’zo bo‘lish tartibi
ABA UZBEKISTAN’ga a’zo bo‘lish onlayn yoki oflayn shaklda ariza berish va keyinchalik shartnoma imzolash orqali amalga oshiriladi. Uyushmada ishtirok etish bepul bo‘lishi, uni barcha manfaatdor tomonlar uchun qulay qiladi.
Tadbir yakunlari
Tadbir yakunida Uyushma raisi Sh.F. Yusupov quyidagilarni ta’kidlab o‘tdi:
"ABA UZBEKISTAN o‘zaro professional aloqalar uchun asosiy platformaga aylanish, sohaning barqaror rivojlanishiga hissa qo‘shish, innovatsiyalarni joriy etishni qo‘llab-quvvatlash va O‘zbekistonning xalqaro bozordagi mavqeini mustahkamlash niyatida".
Biznes-nonushta avtomobil sanoati vakillari o‘rtasida samarali muloqot maydoniga aylandi. Tadbir ishtirokchilari nafaqat ABA UZBEKISTAN imkoniyatlari bilan tanishdilar, balki sohani rivojlantirishning dolzarb masalalari va hamkorlik istiqbollarini muhokama qildilar.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)