O‘zbekistondagi faoliyati davomida Papa Johns xalqaro pittseriyalar tarmog‘i 15 ta restoran ochdi. Yil oxiriga qadar yana bitta filial ochish reajalashtirilgan.
21-dekabrda Papa Johns xalqaro pittseriyalar tarmog‘ining yubiley, 15-restoranining ochilishiga bag‘ishlangan tantanali tadbir o‘tkazildi. A blokining birinchi qavatida joylashgan yangi filial Nest One elita turar joy majmuasi hududidagi birinchi umumovqatlanish nuqtasi bo‘ldi. Jarangdor ochilish TJM rezidentlari, biznes doiralar va keng jamoatchilik e'tiborini jalb qildi: tadbirga hamkorlar va umumovqatlanish sohasidagi hamkasblar tashrif buyurdilar.
Papa Johns’ning birinchi filiali Toshkentda 2023-yil dekabrda ochilgan va tezda mijozlar muhabbatini qozongandi. Pittsalarning keng assortimenti, noyob tamaddilar, xos taomlar va halol masalliqlar ham an'anaviy pittsa muxlislarini, ham yangi ta’m ishqibozlarini jalb qildi. Atigi bir yil ichida tarmoq salmoqli natijalarga erishgani bejiz emas: Toshkentda allaqachon 15 ta Papa Johns restorani ochildi, yil oxiriga borib ular soni 16 taga yetadi. Xalqaro tarmoqning filiallari Toshkentning barcha yirik va mashhur savdo markazlarida mavjud: Samarkand Darvoza, Tashkent City Mall, Riviera Mall, Seoul Mun, Compass Mall, Alfraganus Mall, Anhor Park Mall.
O‘tgan bir yilda Papa Johns’da “mazali” statistika shakllandi. Chunonchi, kassa tizimidagi hisob-kitoblarga ko‘ra, brend bozorga kirgan paytdan boshlab 300 000 dan ziyod pittsa sotilgan. Cheklardagi eng ommaviy tanlovlar “Pepperoni” va “Super Papa” pittsalari bo‘lgan. yetkazib berish va restoranlardagi offlayn buyurtmalar ulushi, tegishlicha, 25/75 ni tashkil qilgan.
Papa Johns O‘zbekistonda ochilgan uchta yirik xalqaro pittseriya tarmoqlaridan birinchisi bo‘ldi. Brend kelgach, bozor hajmi sezilarli kengaydi: sifatli pittseriyalar ancha ko‘paydi, aholida oldinlari xos bo‘lmagan pittsa iste'moli madaniyati shakllandi va rivojlandi. “Eng yaxshi masalliqlar. Eng yaxshi pittsa” tamoyili brendning DNKsi kabi kompaniyaning yodda qoluvchi timsolini shakllantiradi va quyidagilar orqali rusumning taniqli va noyob bo‘lishini ta'minlaydi:
- oltita masalliqdan, noyob retseptga ko‘ra qorilgan yangi, muzlatilmagan xamir;
- motsarella pishlog‘i;
- uzilgan kuniyoq bankaga solinadigan yetilgan pomidorlardan xos tomat sousi;
- sun’iy qo‘shimchalarsiz go‘sht.
Restoranlar uch marta xalqaro auditdan 100% natija bilan o‘tdilar. Barcha restoranlar va masalliqlar xalqaro sertifikatga ega, boz ustiga, barcha masalliqlar “Halol” sertifikatsiyasidan o‘tgan. Ularning aksariyati butun dunyodan import qilinadi. Chunonchi, go‘sht mahsulotlari va tovuq Turkiyadan, pepperonchini – O‘rta Yer dengizi mintaqasidan, pittsa sousi esa – Portugaliyadan keltiriladi. Butun dunyodan ta’m va xush bo‘ylarni jamlab, pittsa o‘zbekistonliklar dasturxonida baynalmilal guldastdadek ochiladi.
Restoranlar tarmog‘ini ochish brendga 12 oy ichida 350 dan ziyod yangi ish joylarini tashkil qilish va mamlakat iqtisodiyotiga qo‘shimcha hissa qo‘shish imkonini berdi. Aniq va shaffof menejment va sertifikatsiya tizimiga, sifatli mahsulotlar va toshkentliklar sevib qolgan ta’mlarga ega xalqaro brendning kirib kelishi tufayli bozorda pittsseriyalar salmog‘i o‘sdi. Iste'molchilar endi pittsalar turlarini tanlabgina qolmay, masalliqlar sifati yoki narx taoifasiga qarab ham qaror qabul qila oladilar.
Toshkentda 15-Papa Johns restoranining ochilishi – bu brendning keng tarmog‘i rivojidagi muhim qadamdir.
*Maqola chop etilishi paytida Toshkentda 16 ta Papa Johns filiali ochilgan.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)