8-noyabr kuni Xitoyning Fuchjou shahrida JETOUR Global Travel⁺ 2024 konferensiyasi bo'lib o'tdi, unda dunyoning 62 mamlakatidan 1000 dan ortiq ishtirokchi yig'ildi. “Dunyo bo‘ylab sayohat qiling” shiori ostida o'tkazilgan tadbir JETOUR kompaniyasining rivojlanishidagi muhim bosqich bo'lib, unda sayohatchilar va foydalanuvchilar uchun yangi brendlar va kelgusi rejalari taqdim etildi.
JETOUR LIFE va TRAVELER: sayohatchilar uchun ikkita global brend
Konferensiya doirasida JETOUR ikki ramziy brendni rasmiy ravishda taqdim etdi: sayohatchilar uchun global brend JETOUR LIFE va foydalanuvchilar uchun global hamjamiyat TRAVELER. Ushbu yangi tashabbuslar kompaniyaning xalqaro maydondagi o'rnini mustahkamlashga bo'lgan intilishlarini ta'kidlab, off-road turizmi madaniyatida yetakchilikni va Xitoy avtomobil sanoatining yuqori standartlarini ko'rsatdi.
JETOUR LIFE, "Urban. Off-road. Fun" konsepsiyasini o'z ichiga olgan brend, OZtrail, Under Armour va HEIMPLANET kabi yetakchi global brendlar bilan hamkorlikda taqdim etildi. Ishtirokchilarga sayohatlar uchun eksklyuziv mahsulotlar, jumladan, shishiriladigan palatkalar, kurtkalar va off-road aravalari namoyish etildi.
Bundan tashqari, TRAVELER brendi ishga tushirilishi e'lon qilindi, u butun dunyo bo'ylab sayohatchilarni birlashtirgan global hamjamiyatga aylanishi rejalashtirilmoqda. Ushbu brend sayohat va sarguzashtlarga intilayotgan odamlarga eksklyuziv imtiyozlar taqdim etadigan noyob hamjamiyatni yaratadi — mehmonxonalar uchun chegirmalardan tortib, aeroportlardagi lounge hududlariga kirish imkoniyatigacha.
Travel⁺ Lifestyle taqdimoti va sayohatlar uchun yangi imkoniyatlar
Uch kunlik tadbir doirasida JETOUR zavodi bo’ylab ekskursiya, musiqa festivali, avtomobil test-drayvlari va bloger hamda mashhurlar orasida uchrashuvlar tashkil etildi. Ishtirokchilar brendning avtomobil sayohatlari va kemping bo'yicha yangi echimlari bilan tanishib, off-road turizmi va Travel+ Lifestyle madaniyati haqida ma’lumot olish imkoniyatiga ega bo'ldilar.
JETOURning yangi rivojlanish bosqichi: muvaffaqiyatlar va maqsadlar
JETOUR AUTO prezidenti Li Syueyun konferensiya davomida kompaniyaning Travel+ strategiyasini amalga oshirish bo'yicha yutuqlari va rejalari bilan bo'lishdi. Ta’kidlanishicha 2024 yilning to'qqiz oyi davomida dunyo bo’ylab JETOUR avtomobillari savdosi o'zidan oldingi yilga nisbatan 89,3% o'sdi, har oylik savdolar esa 60 000 dan oshdi.
Global tashabbus va tabiatni muhofaza qilish
JETOUR, shuningdek, Discovery Channel va Gepardlarni himoya qilish jamg'armasi (CCF) bilan hamkorlikda gepardlarni himoya qilish bo'yicha global loyihani ishga tushirishini e'lon qildi va "Gepardning qaytishi" hujjatli filmining tizerini taqdim etdi. Ushbu loyiha JETOURning ekologik barqaror tashabbuslarini amalga oshirish bo'yicha global dasturining bir qismi bo'ladi.
Kelajak rejalar: off-road turizmi sohasida yetakchilik va global kengayish
JETOUR dunyo bo'ylab yangi imkoniyatlar yaratishda davom etmoqda va foydalanuvchilar uchun noyob tajriba taqdim etishni o’z oldiga maqsad qilgan. Global miqiyosda faol hamkorlik qilgan holda, kompaniya sayohatlar va off-road turizmi ixlosmandlari uchun dunyoni yorqinroq va qulayroq qilishga intiladi.
Telegram: https://t.me/jetour_uzb_official
Instagram: https://www.instagram.com/jetourautouz_official
Facebook: https://www.facebook.com/jetourautouz
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)