Britaniyalik aktrisa Keyt Uinslet 5-oktyabr kuni 49 yoshini nishonladi. Hozirda aktrisa fotoshopdan voz kechib, go‘zallik standartlarini tan olmaydi va ayolligidan faxrlanish qanday bo‘lishini yaqqol namoyish etadi.
Uy teatri ortidagi hayot
Har bir kishi aktyor bo‘lgan oilada yashash oson emas. Bobosi bilan buvisi kichkina uy teatrida spektakllar qo‘yar, sahna ortida esa ota-onasi, xolalari va opalarining hayoti o‘tardi. Keyt aktyorlik maktabida o‘qiydi, reklamalarda suratga tushadi, ammo tug‘ma iste’dodiga unchalik umid qilmasdi. Chunki qomatidan juda uyalardi: u biroz semizroq, yirik suyakli va ancha bo‘ychan edi. U hech qachon katta orzular qilmagan va bolaligidan uy bekasi bo‘lishga tayyorgarlik ko‘rgan.
O‘ta qiziqqon va ijodkor oila unga kulgili semiz qahramonlarning rollarini bashorat qilardi. Lekin bir kuni, bir amallab korsetga siqqan, och holda, yana bir navbatdagi parhezning qoq o‘rtasida aktyor Stiven Tredra bilan tanishib qoladi va ota-onasining uyini tark etadi.
Katta hayot
Stiv haqiqiy yulduz edi. Keyinchalik Keytning do‘stlari aytishicha, uning 30 yoshli tanishi o‘zining sevgan qizi orqali o‘zini ko‘rsatishni istagan. Biroq Uinsletning o‘zi har doim Stivdan minnatdor edi. Yigiti bilan oddiy aktyorlik hayotini bo‘lishardi: shaharning chekkasidagi kvartira, yarim narxda ikkinchi darajali sabzavotlar, kastinglar va eng muhimi — bitta tom ostidagi orzular: porloq kelajak, katta oila va Stivning “Oskar” oladigan karyerasi haqida.
Ha, Stiv “Oskar” haqida orzu qilardi, Keyt esa bolalar tarbiyalashni o‘ylardi. Lekin bir kuni navbatdagi kastingdan keyin kutilmaganda Piter Jeksonning psixologik trilleridagi “Samoviy maxluqlar” filmida rol oladi. O‘shanda 1994-yil edi. Ular uch yil o‘tgach, deyarli butun dunyo Keytni tanishini hali bilishmasdi. Ammo birinchi muvaffaqiyatning o‘ziyoq kelishmovchiliklarga sabab bo‘ladi.
Stiv sevgilisining muvaffaqiyatidan xafa bo‘ladi, Keyt esa buni tushunmaydi. Uinsletning kinodagi debyuti omadli chiqadi, shundan keyin Stiv ajralish qarorini e’lon qiladi.
“Titanik” palubasidagi o‘zgarish shamoli
Biroq ko‘p o‘tmay Stiv unga qo‘ng‘iroq qilib, uchrashuvga taklif qiladi. Ammo uchrashuvga kelganida u mast edi va og‘ir kasalligini, yaqinda vafot etishini aytadi. Ertasiga Keyt bir qarorga keladi – Stiv bilan oxirigacha birga bo‘ladi. Ammo hammasi avvalgidek bo‘lmasdi. Keytning hayotidagi eng katta o‘zgarish uning katta kinoda o‘zini chinakamiga ko‘rsatishga bo‘lgan ishtiyoqi edi.
Bir kuni ertalab agent qo‘ng‘iroq qilib, “Titanik” filmining kastingiga shoshilinch tayyorgarlik ko‘rish kerakligini aytadi. Jeyms Kemeron ulkan loyihani boshlab yuborgandi. Keyt hali ssenariyni oxirigacha o‘qib bo‘lmasdan, o‘z qahramoni hayoti bilan yashay boshlaydi. Agent unga ozishni tavsiya qiladi. Keyt faqat o‘zi kerak deb bilgan darajada vazn tashlaydi, lekin bir gramm ham ko‘p emas.
“Titanik” premyerasida Keytni kutishmaydi. O‘sha kuni u yaqin insonlari bilan birga Stiv bilan vidolashayotgan edi. Bir necha kundan keyin u yana ishga sho‘ng‘ib ketadi.
Marokashcha muhabbat va inglizcha ajralish
Bir yil o‘tgach Uinslet suratga olish ishlari bilan Marokashga jo‘nab ketadi. U yerdan barmog‘ida nikoh uzugi bilan qaytadi va kichik bir protestant qishlog‘ida rejissyor yordamchisi Jim Triplton bilan turmush quradi. O‘sha vaqtda Jim Keytga ayriliqni yengib o‘tishda yordam berib, unga g‘amxo‘rlik qiladi — buni hatto Gollivud ertaklaridagi har qanday malika havas qilgan bo‘lardi. Ammo Jim bir narsani qabul qila olmaydi: Uinslet juda iste’dodli va mashhur edi, u esa butun umr yulduzning erini sifatida uning soyasida qolib ketardi.
Qizi Miya tug‘ilishidan ko‘p o‘tmay, Jim Keytning boyligining yarmiga ega bo‘lgan holda uydan chiqib ketadi.
O‘zgarishlar yo‘li
Homiladorlikdan keyin Keyt ancha semiradi va birozgina vazn tashlay oladi — u 169 sm bo‘yiga 60 kilogramm edi, ammo o‘zini qattiq tanqid qilishni to‘xtatadi. “Tanigan erkaklarim nega ayollar jozibali bo‘lishni ozg‘in bo‘lish bilan tenglashtiradi, deb hayron bo‘lardi. Men ham buni hech qachon tushunmayman, ehtimol. Umuman olganda, eng yaxshi parhez — bu baxt. U tufayli siz na ozg‘in, na semizsiz, aksincha ideal bo‘lasiz!”, deydi aktrisa. Tez orada, hayotga yana muhabbat qo‘ygan va go‘zallashgan Keyt “Amerikacha go‘zallik” filmi rejissyori Sem Mendes bilan tanishadi.
Sem va Keyt 2001-yil yozida aktrisa Emma Tompsonning uyidagi bazmda tanishib qoladi. Sem undan avval Kalista Flokxart va Reychel Vays bilan uzoq muddatli munosabatda bo‘lgan, lekin hech biriga turmush qurish taklifini bermagan. Keyt esa tanishgandan so‘ng tezda qizi Miya bilan birga Nyu-Yorkka, Semning yoniga ko‘chib o‘tadi.
Uinsletning aytishicha, u Mendesni bir ko‘rishdayoq yoqtirib qolgan. To‘ylaridan so‘ng, juftlikning o‘g‘li tug‘iladi. Bu nikohda Keyt nihoyat kutgan “Oskar” mukofotini “Kitobxon” filmi uchun qo‘lga kiritadi. Yetti yil davomida Keyt va Sem ideal oilaning ajoyib namunasi edi, ammo ularning ajralishi haqidagi yangilik hamma uchun kutilmagan bo‘ladi. Aytishlaricha, aktrisa va mashhur rejissyorning ajralishining sabablaridan biri “Viki Kristina Barselona” va “Dorian Grey” filmlarida rol o‘ynagan Rebekka Xoll bo‘lgan.
Ajralishga qaror qilgan juftlik bu jarayondan shou yasashni xohlamadi. Hech qanday mish-mishlar va shov-shuvli ajrashish bo‘lmadi. Har birining o‘z yo‘lidan ketish vaqti kelgandi. Ular o‘rtasidagi munosabatlarning ta’sirli nuqtasi esa “O‘zgarish yo‘li” filmi bo‘ldi — bu, Mendes, Uinslet va yaqin do‘stlari DiKaprioning birgalikdagi ishi edi.
Oroldagi millioner
2011-yil yozida Keyt Nekker orolida dam oladi, u yerda millioner Edvard Abel Smit (Ned Roknrol) yashardi — u mashhur tadbirkor Richard Bransonning jiyani. Keyt va Ned oroldan birgalikda ketishadi. Ular 2012-yil dekabrda Nyu-Yorkda turmush quradi. Bir yil o‘tgach esa ularning o‘g‘li Bеar tug‘iladi.
Izoh (0)