Poytaxtimizda O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi hamda O‘zbekiston Marketing uyushmasi hamkorligida tashkil etilgan “Yil brendi 2023” mukofoti g‘oliblarini taqdirlash marosimi bo‘lib o‘tdi.
Bu yil mahalliy kompaniyalar eng yaxshi brend nomi uchun kurash olib borgan ketma-ket yettinchi yil bo‘ldi. Raqobat qizg‘in kechdi: 300 mingdan ortiq iste’molchilar yigirma to‘rt nominatsiya bo‘yicha o‘zlarining sevimli brendlari uchun ovoz berishdi.
“Yil brendi” mukofotini o‘tkazishdan maqsad ichki bozorni rivojlantirishga hissa qo‘shayotganlarni e’tirof etishdan iborat. Ortiqcha vazndan xalos bo‘lish va sog‘lom turmush tarzi bo‘yicha 1-raqamli Herbalife brendi o‘n ikkinchi marotaba e'tirofga sazovor bo‘ldi[1]. U ketma-ket uchinchi yil “Fitnes, To‘g‘ri ovqatlanish” yo‘nalishida eng yaxshi deb topildi.
30 000 dan ortiq iste'molchilar Herbalife kompaniyasining Formula 1 proteinli kokteyl va Formula 3 proteinli aralashma mahsulotlari uchun ovoz berdi. Formula 1 – muvozanatli ovqatlanish uchun eng yaxshi kompleks yechimlardan biri.
Kokteylning porsiyasi to‘liq ovqatlanish o‘rnini bosadi va tanani yuqori sifatli oqsil, vitaminlar, minerallar, “murakkab” uglevodlar, oziq tolalari va boshqa muhim oziq moddalar bilan ta'minlaydi. Uni tayyorlash esa bor-yo‘g‘i 2 daqiqa vaqt oladi.
Bu sog‘lom ovqatlanishni xohlaydigan, ammo uni tayyorlashga vaqti yo‘q insonlar uchun juda qulay. Siz kokteylni o‘zingiz bilan ofisga, sport zaliga yoki sayrga olib yurishingiz mumkin.
Formula 3 proteinli aralashmasi mushak massasini ushlab turish uchun zarur bo‘lgan yuqori sifatli oqsil manbai hisoblanadi. Bundan tashqari, uni to‘yimmliroq qilish uchun har qanday ovqatga qo‘shish mumkin.
“Herbalife mahsulotlari O‘zbekistonda atigi 4 yildan beri taqdim etilmoqda va biz o‘tgan yilda g‘olib bo‘lganimizdan juda xursandmiz! Bizning yutug‘imiz tobora ko‘proq yurtdoshlarimiz sog‘lom turmush tarzi va to‘g‘ri ovqatlanishni tanlayotganining bevosita dalilidir. Zamonaviy xaridorlarning ehtiyojlarini qondirish uchun biz doimiy ravishda bozor tendensiyalarini kuzatib boramiz va mahsulot taklifimizni kengaytiramiz. Kompaniya sifatga ham katta e'tibor beradi. 2010-yildan beri Herbalife butun dunyo bo‘ylab “Ekilgan urug‘dan dasturxondagi mahsulotgacha” sifat nazorati dasturiga 300 million AQSh dollaridan ortiq sarmoya kiritdi”, – deydi Herbalife kompaniyasining O‘zbekistondagi biznes etikasi bo‘limi bosh mutaxassisi Shaxnoza HAMRAQULOVA.
O‘zbekiston Marketing uyushmasi tomonidan har yili o‘tkaziladigan mukofot doirasida ommaviy ovoz berish mamlakatning faol iste’molchilari fikrining yirik ifodasi, shuningdek, iste’molchilarning brendlarga sodiqligini o‘rganishning ishonchli vositasidir.
“Sevimli brendim uchun his-tuyg‘ularim va g‘urur hissi jo‘sh urmoqda! Herbalife kompaniyasi muvozanatli ovqatlanish uchun yuqori sifatli mahsulotlardan ko‘proq narsani taklif qiladi. Men Herbalife hamkorlariga alohida minnatdorchilik bildirmoqchiman – ularning tajribalari, mahsulotlarimizga bo‘lgan muhabbati va mijozlarga doimiy g‘amxo‘rligi tufayli biz ushbu g‘alabaga uchinchi marta erishdik! Herbalife – sog‘lom turmush tarzining noyob hamjamiyati. Bu yerda siz kerakli bilim, yordam va motivatsiyani olasiz. Herbalife hamkorlari maqsadingizga samarali va qulay tarzda erishishingizga yordam beradi” – dedi Robert FATAXOV, Herbalife hamkori.
Iste’molchilar ovoz berish g‘oliblarini taqdirlash marosimi 18-may kuni bo‘lib o‘tdi. G‘olib kompaniyalar vakillariga diplom va “Yil brendi 2023” mukofoti haykalchasi topshirildi. Mukofot natijalari O‘zbekiston marketing uyushmasi ma’lumotlariga ko‘ra har yili brendlarning marketing samaradorligi Reytingida hisobga olinadi.
[1]Manba: Euromonitor International Limited; Consumer Health 2022 bo‘yicha, vaznni boshqarish va sog‘lom turmush tarzi mahsulotlari toifasida; Global brend egalari tomonidan qiymat bo‘yicha chakana savdoning umumiy foizi, 2022-yil ma'lumotlari.
Sayt: herbalifeuzbekistan.com
Telegram: Herbalife_Uzbekistan
Instagram: herbalife_uzbekistan
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)