Isteʼmolchilar va ekspertlarning ovoz berish natijalariga ko‘ra, Murad Buildings “2023-yil brendi” taqdirlash marosimida ikkita mukofotga sazovor bo‘ldi.
Bugun Makon Marketing forumining VI xalqaro biznes forumi yakunlandi. Ushbu forum doirasida O‘zbekiston marketing assotsiatsiyasi tomonidan taʼsis etilgan “Yil brendi-2023” VII yillik mukofoti g‘oliblarini taqdirlash marosimi bo‘lib o‘tdi.
Bir kun oldin (18-may) O‘zbekistonning yetakchi developer kompaniyasi Murad Buildings ommaviy ovoz berish natijalariga ko‘ra ketma-ket beshinchi yil “Ko‘chmas mulk” yo‘nalishida “Yil brendi”mukofotiga sazovor bo‘ldi. Tanlovda 25 nominatsiya bo‘yicha 300 ga yaqin brend ishtirok etdi.
G‘oliblar Telegram-bot so‘rovnomasida 350 ming nafar kishi ishtirok etgan umumxalq ovozi yordamida aniqlandi. Bu yil ovoz berish jarayoni har doimgidanda shaffof va himoyalangan bo‘lib, ovoz berishning yanada murakkab mexanikasi ishlab chiqildi. Botlardan ovoz olishning aslo imkoni yo‘qligi sababli, ovoz berish natijalari jamoatchilik ishonchini yanada oshirishiga zamin yaratdi.
Shu bilan bir vaqtda O‘zbekiston marketing assotsiatsiyasining 130 nafar eksperti va hamkorlari o‘rtasida turli toifalar bo‘yicha eng muvaffaqiyatli brendlarni aniqlash uchun ham ovoz berildi. Kompaniya faoliyati ekspertlar tomonidan yuqori baholanib, “Ko‘chmas mulk” toifasidagi hakamlar hayʼati fikriga ko‘ra yana bir bor “Yil brendi”mukofotiga loyiq deb topildi.
Tantanali marosimda mukofotni qabul qilgan Murad Buildings bosh direktori Oybek Nurmuhammedov Murad Buildings uchun ovoz bergan ekspertlarga bildirilgan ishonch uchun o‘z minnatdorligini bildirdi. Uning taʼkidlashicha, ushbu mukofot isteʼmolchilar, mutaxassislar, jamiyat va mamlakat oldida jamoaga yanada katta masʼuliyat yuklaydi va mijozlarni qiziqarli marketing yechimlaridan foydalaniladigan yangi loyihalar bilan xursand qilish uchun ko‘proq turtki beradi.
Oybek Nurmuhammedov o‘z nutqini davom ettirarkan, bunday tadbirlarning O‘zbekiston biznes muhitini rivojlantirishidagi ahamiyati haqida to‘xtalib, bu o‘z navbatida mamlakat iqtisodiyotini rivojlantirishida katta ahamiyatga egaligi haqida gapirdi.
“Yil brendi” mukofotlarini taqdirlash marosimidan so‘ng savdo va motivatsiya bo‘yicha maxsus trening bo‘lib o‘tdi. Mavzu Makon Marketing Forum 24 SOTUVCHILAR DAVRI. Unda ishtirokchilar eng yaxshi mahalliy va xorijiy ekspertlar va tadbirkorlardan samarali savdo vositalari va shaxsiy motivatsiyani olishga muvaffaq bo‘ldilar.
Forumning ikki kunlik tadbirlari ko‘rgazma namoyishi bilan birga bo‘lib o‘tdi. Unda kompaniyalar yangi mijozlarni jalb qilishdi va xabardorlikni oshirish uchun biznes aloqalarini o‘rnatdilar.
Sheriklik huquqi asosida.
Izoh (0)