Apple kompaniyasi yangi iPad Pro reklamasi uchun uzr so‘radi, unda turli musiqa asboblari va san’at asarlari planshetga aylantirish uchun gidravlik press ostida yo‘q qilinadi. Bu haqda Ad Age portali xabar berdi.
Apple kompaniyasining marketing kommunikatsiyalari bo‘yicha vitse-prezidenti Tor Myuren uzr so‘radi va kompaniya ijodkorlikni rag‘batlantiruvchi mahsulotlar yaratishga intilayotganini aytdi, biroq reklama “mo‘ljallangan maqsadiga yetmaganini” tan oldi. Shu munosabat bilan Apple ushbu videoni telekanallarda ko‘rsatish rejalarini bekor qildi.
G‘ayrioddiy reklama nafaqat foydalanuvchilar, balki ijodiy doiralarda ham e’tirozga sabab bo‘ldi. Taniqli aktyor Xyu Grant reklamani “inson tajribasini yo‘q qilish” deb ta’rifladi, rejissyor Rid Morano esa Apple bosh direktori Tim Kukni tanqidni jiddiy qabul qilishga chaqirdi.
Reklama konsepsiyasi iPad Pro’dan filmlar tomosha qilish, musiqa tinglash va yaratish, o‘qish, chizish, video va suratga olish uchun foydalanish mumkinligini ko‘rsatishdan iborat edi – gadjet o‘sha barcha yo‘q qilingan vositalarni birlashtirgan.
10-may holatiga ko‘ra, video Apple’ning YouTube’dagi kanalida 28 ming dizlayk va 20 ming laykka ega.
Izoh (0)