O‘zbekistonda 2022-yil 1-sentyabrdan Sog‘liqni saqlash vazirligi hamda Iqtisodiyot va moliya vazirligi tomonidan vaqtincha mehnatga qobiliyatsizlik varaqalarini elektron shaklda rasmiylashtirish test-rejimida amaliyotga tatbiq etilgan edi. SSV matbuot xizmatining ma’lum qilishicha, bu jarayonlar to‘liq yakunlanib, 2024-yil 1-yanvardan respublikaning barcha hududlarida mehnatga layoqatsizlik varaqalari va maʼlumotnomalarini faqat elektron shaklda rasmiylashtirish belgilangan.
Kasallik varaqalarini shakllantirishda 2 ta rol belgilangan:
- yaratuvchi (mehnatga layoqatsizlik varaqalarini yuritishga masʼul tibbiy xodimlar: IT-operator hamshira, bosh hamshira yoki boshqa tibbiy xodim);
- tasdiqlovchi (bosh shifokor, uning o‘rinbosari, mudir).
Shuningdek, hozirda respublika tashkilotlari, xususiy klinikalar, Sog‘liqni saqlash vazirligi tizimida bo‘lmagan boshqa vazirlik va idoralar tibbiy qismlarining rasmiy murojaati bo‘yicha ularga tasdiqlash rollari berilyapti.
Tizimga kiritilgan mehnatga layoqatsizlik varaqalari to‘g‘risidagi maʼlumotlar Iqtisodiyot va moliya vazirligining “Ijtimoiy himoya yagona reyestri” (my.gov.uz) axborot tizimi hamda UZASBO dasturiy taʼminotiga elektron shaklda yuboriladi.
Xususiy tashkilotlar xodimining mehnatga layoqatsizlik varaqalari to‘g‘risidagi maʼlumotlarini olish uchun “Mehnat.uz” axborot tizimi hamda UZASBO dasturiy taʼminotiga integratsiya qilingan bo‘lishi lozim.
Avvalroq O‘zbekistonda “Elektron retsept” tizimi joriy etilishi to‘g‘risida xabar berilgandi.
Izoh (0)