Qanday qilib Pure Milky kutishni marketing instrumentiga aylantirganligi haqida.
O‘tgan hafta mobaynida Toshkent shahrining turli media shaxslari, brend va blogerlik sohasi bir xil savol bilan band bo‘ldi: ‘‘Ular nimani kutmoqda?’’ Kutaverib charchagan qizaloq va buzoqcha qalblarni zabt eta oldi va ko‘plab memlarning yaralishiga sabab bo‘ldi. Nihoyat tizer ochiqlandi. O‘tgan dushanba Toshkent shahridagi 5 nafar bloger 5 soatlik layf marafon o‘tkazdi, marafon doirasida ular qizaloq va buzoqchadan timsol sovg‘alar — qadoqdagi Pure Milky sutini kutib turdi.
Pure Milky kompaniyasining mahsulotlari uzoq yillar davomida O‘zbekiston bozoridagi eng yaxshi sut-qatiq mahsulotlaridan biri sanalar edi. Mahsulotlarning keng assortimenti ko‘plab oilalarni mamnun qilib, ularni sifatli nonushta bilan ta’minlab kelgan. Iste’molchilar uchun kompaniya mahsulotlari lineykasida oddiy sutning yo‘qligi g‘ayrioddiy holat edi. Nihoyat, ushbu kuzda TetraPak qadog‘idagi pasterizatsiyalangan sut lineykasini yo‘lga qo‘ydi. Kompaniya bu bilan o‘zining sodiq mijozlarining kutishlarini mukofotladi. O‘z portfelini to‘ldirgan holda kompaniya Pure Milky boshqa mahsulotlari lineykasi sifatiga mos sut mahsulotini taqdim qildi.
Shunday qilib, kutib oling — siz uzoq kutgan sut! Pure Milky!
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)