Toshkentning Hamid Olimjon maydonidagi “Moskva” uylari nomi bilan mashhur bo‘lgan ko‘p qavatli uylar rekonstruksiya qilinishi mumkin. Bu haqda bloger va jurnalist Nikita Makarenko o‘zining Telegram kanali orqali ma’lum qildi.
Qayd etilishicha, mazkur uyda yashovchilar bir kun avval hokimlik vakillari taqdim etgan binolarni rekonstruksiya qilish eskizlarini jo‘natgan.
Eskizlarda 8 ta oyna bilan o‘ralgan 18 qavatli “Moskva” ko‘p qavatli uylari, shuningdek, Mustaqillik shohko‘chasi bo‘ylab joylashgan uchta 9 qavatli uylarning taklif etilayotgan loyihasi tasvirlangan.
Uy shirkatlaridan aholini rekonstruksiya rejalari haqida xabardor qilish so‘ralgan. Ta’kidlanishicha, rekonstruksiya uchun materiallarning bir qismi allaqachon yetkazib berilgan, biroq ish boshlanmagan.
Aholi nafaqat uylar asl qiyofasini yo‘qotishidan, balki xonadonlarda ventilyatsiya tizimi yomonlashishidan xavotirda. Bundan tashqari, ish konstruksiya tuzilmalariga qanday taʼsir qilishi nomaʼlum. “Ish, shuningdek, kvartiralarning egalari sifatida aholi bilan kelishilgan holda bo‘lishi kerak”, — deydi ular.
Hokimiyat: Taʼmirlash bo‘yicha muhokama olib boriladi
Toshkent hokimligi “Gazeta.uz”ning so‘roviga javoban ma’lum qilishicha, shahardagi 70 dan ortiq uylar, jumladan, muhokama qilinayotgan ko‘p qavatli uylarning qiyofasini yangilash dasturi rejalashtirilmoqda.
Aholiga taqdim etilgan takliflar pudratchi tomonidan ishlab chiqilgan, bunday taklif kamida uchta bo‘lgan, biroq hokimlik ularni hali muvofiqlashtirmagan va maʼqullamagan. Hokimlik bu boradagi ishlar uylarda yashovchilar bilan bir qatorda arxitektorlar bilan ham maslahatlashilishiga ishontirdi.
“Tashqi dizayn taklif etilmoqda. Taqdimot tayyorlanmoqda. Tuman hokimligi aholini yig‘adi. Loyiha muhokama qilinib, himoya qilinmoqda”, — deydi hokimlik javobida.
Avvalroq Toshkent shahrida noqonuniy qurilgan bino-inshootlarni buzish boshlangani to‘g‘risida xabar berilgandi. Qayd etilishicha, shahar hokimligi va tegishli xizmatlarning ruxsatisiz, yo‘llar bo‘ylab qurilgan binolar aholi uchun xavf tug‘diradi, yaʼni ularda avtoturargoh va to‘xtash yo‘li yo‘q, bu esa haydovchining bir daqiqalik xaridi orqasidan boshqa haydovchilar va piyodalar uchun sezilarli noqulaylik va xavfga sabab bo‘ladi.
Izoh (0)