Karlo Anchelotti “El-Klasiko” haqida: “Biz jangni boy berdik. Bu mening aybim”

Karlo Anchelotti “El-Klasiko” haqida: “Biz jangni boy berdik. Bu mening aybim”

Izohlar

Izoh qoldirish uchun, avval

Teglar

Ijtimoiy tarmoqlar: