Internetdagi mahsulotlarning surati hayotdagidan farq qilishi mumkin. Aksariyat hollarda ko‘rinishiga uchib berilgan buyurtmalar oqibati odamlarning ko‘ngli to‘lmasligi bilan yakun topadi.
“Xonadoshim internet orqali yumshoq o‘yinchoq Garfildga buyurtma bergandi”.
“Nimaga buyurtma berdim-u, nimaga ega bo‘ldim”.
“Xellouin uchun buyurtma bergandim, hafsalam pir bo‘ldi”.
“Telefon g‘ilofiga onlayn buyurtma bergandim”.
Hamma narsa ham kutganing singari bo‘lavermasligining isboti.
Ko‘rinishdagi farqi yetmagandek, barmoqqa ham sig‘maydigan uzuk.
“Onam uchun internet orqali gullarga buyurtma bergandim”.
O‘lchamga e’tibor bermaslikning oqibati bir suratda.
“Sal avval chapda turgan o‘yinchoqqa buyurtma bergandim, nima uchundir o‘ng tarafdagisini olib kelishgan”.
“Elektron qurilmalari bor sirli quti ichidan mana nimalar chiqdi”.
Onlayn do‘kondagi mahsulot surati va uning hayotdagi ko‘rinishi.
“Onlayn do‘kondan xarid qilingan hovuzdan hatto itimning ham ko‘ngli to‘lmadi”.
“Tanlagan gullarim o‘rniga boshqasini keltirib berishdi”.
Printi suratdagidan farqli ravishda kichkina bo‘lgan futbolka.
Bu yerda turli gullardan yasalgan katta guldasta bo‘lishi mumkin edi.
Stressda ayni muddao bo‘lgan, ammo kutilganidan farq qiladigan o‘yinchoq.
Onlayn buyurtma berilgan narsaning uzunligi hamma vaqt ham sizga to‘g‘ri kelavermasligining isboti.
Mavzuga doir:
Izoh (0)