Aktyor va aktrisalik kayfiyat yo‘q bo‘lganda qah-qah otib kulishni, xursandchilik vaqti esa ko‘z yosh to‘kishni talab qilishi mumkin. Bunday vaziyatda kinosanoat vakillarining turli va bir-biridan farqli usullardan foydalanishiga to‘g‘ri keladi.
Meril Strip
Gollivudning eng iste’dodli aktrisalaridan biri hisoblangan Merilga ko‘p yillik tajribasidan kelib chiqib yig‘lab berish qiyinchilik tug‘dirmaydi. Buni ishining bir qismi deb hisoblagan Stripga kamera qarshisida ko‘z yosh to‘kish cho‘t emas. “Eng qiyini bu — qilging kelmagan ishni bajarishga majbur bo‘lish. Sen haqiqiy hayotda nima bo‘layotgani haqida o‘ylay boshlaysan. Keyin esa umuman xursandchilik hissini tuymaganingda quvnoq bo‘lib berishingga to‘g‘ri keladi. Hayotingdagi eng yaxshi kunda esa yig‘lab berishing kerak. Reallikdan uzoq bo‘lgan narsani tasvirlash g‘alati va qiyin. Ammo bizga aktyorlar kerak. Ular bizga o‘z emotsiyalarimizni anglashga yordam beradi. Ular bizni yupatadi. Aynan ular sabab biz o‘zimizni yolg‘iz his qilmaymiz”, — degan aktrisa.
Jennifer Lourens
Jennifer hayotida uni yig‘lashga majbur qiladigan vaziyat bo‘lmaganini ta’kidlaydi. Aynan shu sabab ham aktrisa alohida usuldan foydalanadi: ko‘zlarini katta ochib bir nuqtaga tikilib turadi. “Hayot mamot o‘yinlari” kartinasida qahramonining qo‘lida qizaloq o‘layotgan sahnada Lourens yaqin odamini yo‘qotgan odam nimani his qilishi mumkinligini tasavvur qilib ko‘rgan. Qolaversa, u motamdagi odamning harakatlarni ham takrorlab ko‘rgan.
Deniel Redkliff
Deniel suratga olish maydonchasida yig‘lash u uchun oson emasligini yashirmaydi. Hamkasbi Ger Oldmen bir sir bilan bo‘lishmaguniga qadar, g‘am-g‘ussa va qandaydir tuyg‘ularni aks ettirishga urinishlar ko‘pincha samarasiz hamda natijasiz bo‘lgan. U Redkliffga boshidan o‘tkazgan qiyinchiliklar, tashvish va qayg‘ularini esga olishni tavsiya qilgan. Aynan ushbu usul unga “O‘z yaqinlarini o‘ldirish” filmining suratga olish jarayonida asqatgan. “Keyin uchta nazorat qilib bo‘lmaydigan, yurakni parchalaydigan sahna…U yerdagi ko‘z yoshlari haqiqiy bo‘lgan. Bu sen bilan odamlar to‘la suratga olish maydonchasidan birinchi marta yuz berayotganida, hamma narsani qahramoning uchun bajarayotgan bo‘lishingdan qat’i nazar, o‘sha daqiqada faqat o‘zing bo‘lasan”, — degan aktyor. Ammo u vaqtda nimalar xayoliga kelgani haqida ma’lumot bermagan.
Uill Smitt
Uill bugungi kunda ssenariy talab qilsa, istalgan qahramon roliga kirishishi va yig‘lashi mumkin. Ammo karyerasining boshida hammasi boshqacharoq bo‘lgan. Endi faoliyatini boshlagan aktyorga “Beverli-Hillzlik shahzoda” filmidagi hamkasbi Jeyms Eyvrining tavsiyasi yordam bergan. Smitning iste’dodli ekanini ta’kidlagan Jeyms undan har safar rolini yaxshiroq ijro qilishi kerakligini aytgan. Talab qilingan sahnada aktyor tajribali hamkasbining undan umidi katta ekanligini eslab, yosh to‘kkan. “Sening o‘z pozitsiyang bor, qayerda ekaning va iqtidoring borligini unutma. Kechirasan-u sendan butkul benuqsonlikdan boshqa narsa kutmayman”, — degan Eyvri.
Vaynona Rayder
Vaynona istagan rol va vazifani uddasidan chiqa oladigan professional aktrisa. Ammo shunga qaramay, “Drakula” filmining suratga olish jarayonida rejissorga uning emotsiyalari yoqmagan. Frensisga yig‘lash kerak bo‘lgan sahnalarda Rayder haddan ortiq sokin tuyulgan. Shunda u rejissorlarga yaxshi tanish bo‘lgan usuldan foydalangan. Aktrisaga qilgan qo‘pol va keskin muomalasi o‘z natijasini bergan — Vaynona ko‘z yoshlarini tiya olmagan.
Anna Feris
Anna kino tugul, hatto hayotda ham yig‘lashga qiynalishini tan oladi. Bunga bolaligidan kuchli bo‘lish va arzimagan narsaga ko‘z yosh to‘kmaslik kerakligiga o‘rgatilganini sabab qilib ko‘rsatadi. “Aslida bu biroz g‘alati. Onam meni shunday tarbiyalagan”, — degan aktrisa. Ammo u tanlagan kasb ba’zida ko‘z yosh to‘kishni talab qiladi. Bunday vaziyatlarda u mentol kristalli, ko‘zlarni yoshlatadigan maxsus vositadan foydalanadi.
Izoh (0)