Ehtimol, ajoyib kadrni qo‘lga kiritish uchun juda uzoq vaqt kutish yoki dunyoning narigi chetiga borishga to‘g‘ri kelish mumkin. Biroq oddiygina ijtimoiy tarmoq foydalanuvchilari faqat atrofga qarash yetarli ekanligini qayta-qayta isbotlamoqda.
Yorug‘likning oyna orqali sinishi natijasida hosil bo‘lgan effekt.
“Aylanma momaqaymoqni suratga oldim”.
“Qo‘shni hovlisida bir daraxtni ko‘rdim, uning bir shoxidagina olmalar bor edi”.
Quyosh atrofida paydo bo‘lgan kamalak.
“Xolamning mushugida ‘No’ yozuvi yaqqol ko‘rinib turadi”.
“Kecha qurbaqa mening mashinamga tashrif buyurganga o‘xshaydi”.
“Bilaguzukim plyaj qumidan bir dasta temir topdi”.
“Gulimning ichidan yana 2 ta g‘uncha ochildi”.
“Bugun ertalab hovlimda bir juft kiyik tug‘ildi”.
“Men 10 yillik Play-Doh plastilin idishini ochdim. Va uning hammasi kristallar bilan to‘lib toshgan”.
Ushbu daraxt yaqin atrofdagi palma daraxtini yutib yuborganga o‘xshaydi.
“Bizning tovuqlardan biri ulkan g‘alati tuxum qo‘ydi. Ichida esa shunday syurpriz kutib turardi”.
Ushbu shaffof qanotlarga qarang.
“Bizning mushukchamizning boshida itning yuzi aniq tasvirlangan”.
“Bir dona meva bergan gilos daraxti”.
“G‘alati naqshli tarvuz”.
“McDonald’s logotipi hasharot tanasidan topildi”.
Efiopiyada topilgan noyob tosh.
Mushuk tufayli haykal Elvisga o‘xshay boshladi.
Yam-yashil tojga ega bo‘lgan daraxtning soyasi quruq daraxt soyasida to‘liq yotib, noyob effekt yaratdi.
“Kolibri ikki yildan buyon chiroqlar ustiga in qurib, bolalaydi”.
“O‘tgan hafta ishimga ketayotib, albino kiyigini ko‘rib qoldim”.
Ko‘chaning narigi tomonidagi bino xonada aks etadi.
Izoh (0)