Mehmonxona uchun eng yaxshi reklama unga tashrif buyurgan kishilarning yaxshi taassurot bilan ortga qaytishi hisoblanadi. Buning uchun esa boshqalardan o‘ziga xosligi va noan’anaviyligi bilan ajralib turadigan jihatlar bo‘lishi kerak.
“Smorgon shahrida joylashgan mehmonxonada ehtiyojlar piramidasining yangi variatsiyasini ko‘rish mumkin”.
Ayollarga mo‘ljallangan mehmonxona.
“Otam mehmon kutadigan uyni Instagram’dagi suratlardagi singari tashqaridan go‘zal manzara ko‘rinib turishini istadi”.
Finlyandiyada mehmonxonasidagi kutib olish zali.
“Mehmonxona nomerimning yuvinish xonasidagi polkaga dushning ichidan ham tashqaridan ham narsa qo‘yish va olish mumkin”.
“Biz to‘xtagan kichik mehmonxonada yuz bergan holat”.
“Tog‘da joylashgan mehmonxonaning yuvinish xonasidagi plitalar ham tog‘ ko‘rinishida ishlangan”.
“Disneyni yaxshi ko‘rganim bilan biz to‘xtagan joy biroz g‘alati tuyuldi”.
“Nomerimning eshigi ochiq qolganda, mehmon kirib keldi”.
Kamin yoqish uchun noodatiy ko‘rinishda taxlangan o‘tinlar.
Dushga o‘rnatilgan qurilma suv haroratini aniq belgilash imkonini beradi.
“Nomerlari tovar vagoni ichida joylashgan mehmonxona”.
“Mehmonxona nomerimning to‘g‘risida o‘sgan gul”.
Mehmonxona xodimining sochiqdan yasagan san’at asari.
“Iordaniyaning Petra shahridagi mehmonxona nomerlarida kechasi osmondagi yulduzlarni tomosha qilish mumkin.
Berlindagi Radisson Blue mehmonxonasining markazida dunyodagi eng katta silindr akvarium joylashgan.
Mavzuga doir:
- Mashhur joylarda suratga tushish orzusida u yerga borib, hafsalasi pir bo‘lgan odamlar (foto)
- Flamingo, rang-barang uylar, pushti ko‘l: Tarix va tabiat go‘zalligini o‘zida mujassam etgan Lotin Amerikasiga fotosayohat
- Hayratlanarli kadrlarni suratga olish uchun uydan chiqish kifoya ekanligini isbotlovchi holatlar
Izoh (0)