Niderlandiyaning DocMorris farmatsevtika kompaniyasi Rojdestvoga bag‘ishlab eng ta’sirli bayram videosi nomiga kurasha oladigan reklama roligini taqdim etdi, deb xabar beradi Esquire.
Asosiy g‘oyasi sog‘liq bo‘lgan rolikning bosh qahramoni — keksa erkak — sutkaning istalgan vaqtida va har qanday ob-havo sharoitida girya bilan faol mashq qiladi. Ba’zida uning tanasi o‘ziga bo‘ysunmaydi, biroq u taslim bo‘lmaydi. Cholni doim o‘zi bilan olib yuradigan kimningdir surati ilhomlantiradi.
Reklama YouTube’ga 30-noyabr kuni joylashtirilgan bo‘lib, so‘nggi kunlarda juda ko‘p marotaga ko‘rilmoqda. Hozirda u 7,4 million marotaba tomosha qilingan bo‘lib, ularning qariyb bir millioni o‘tgan bir sutka ichida ko‘rilgan.
Izoh (0)