Jesco sharbat ishlab chiqaruvchi kompaniyasi Yangi yil bayrami oldidan aksiya e’lon qiladi.
Endilikda Jesco sharbatlarini ichish nafaqat foydali, balki daromadli hamdir!
Shunday qilib, ishlab chiqaruvchi sharbat va choy shinavandalariga nima hozirlab qo‘ydi? Hammasi juda oddiy!
Yutuqli o‘yinda ishtirok etish uchun Jesco sharbatini sotib olish kifoya!
Choy va undan ham qiziqarliroq ichimliklarni ma’qul ko‘ruvchilarga kelsak, ular o‘yinda ELSE choylari va energetik ichimliklari ham ishtirok etishidan mamnun bo‘lishsa kerak!
Shunday qilib, yuqoridagi ichimliklardan birining har bir ixlosmandida imkoniyat mavjud!
Shunday qilib, choy (sharbat, energetik) sotib olindi. Keyin nima qilish kerak?
Endi esa butilkadagi aksiya kodini topish kerak.
Bundan so‘ng esa foydalanuvchi 5400 raqamiga ishtirokchi kodini yuborishi kerak.
Har bir yuborilgan raqam o‘yinda ishtirok etadi. Ya’ni kod yuborgan inson avtomatik tarzda aksiya ishtirokchisiga aylanadi. U avtomobil yoki boshqa sovrinni yutib olishi mumkin bo‘ladi.
Lototron natijalari “Omad Shou” teleko‘rsatuvi efirida e’lon qilinadi.
Bilmaydiganlar uchun: Ushbu ko‘rsatuv MY5 kanalida efirga uzatiladi.
Yana nima yutib olish mumkin?
Aksiyaning asosiy sovrini 2 ta avtomobildan tashqari, konditsioner, kir yuvish mashinasi, gaz plitasi, telefon yoki planshet ham yutib olish mumkin.
Shunday qilib aksiya —Yangi yilga sovg‘alarini zaxira qilish uchun yaxshi imkoniyat. Keyin esa ular bilan yaqinlarni xursand qilish mumkin!
Sharbatlar qancha ko‘p bo‘lsa, kodlar ham shuncha ko‘p bo‘ladi. Foydalanuvchi tomonidan yuqorida ko‘rsatilgan raqamga qancha ko‘p kod yuborilsa, unda qimmatbaho sovg‘alarni yutib olish imkoni shuncha ko‘p bo‘ladi!
Jesco: Foydali narsa hamyonbop bo‘lishi kerak
Jesco – bir necha turdagi sharbatlar ishlab chiqaruvchisi.
Kompaniya mahsulotlarining o‘ziga xos xususiyati uning hamyonbop ekanligi hisoblanadi.
Qimmat bo‘lmagan narxlar ishlab chiqarishning O‘zbekiston hududida joylashganligi, shuningdek zamonaviy jihozlar va texnologiyalardan foydalanish orqali ta’minlanadi.
Bizni ijtimoiy tarmoqlarda kuzating:
Reklama huquqi asosida
Izoh (0)