Vanity Fair jurnali Lola Karimova-Tillayeva va uning The Harmonist brendi haqida maqola chop etdi. Bu haqda Lola-Karimova Tillayeva o‘zining Facebook’dagi sahifasida ma’lum qildi.
Yangi The Harmonist Maison de Parfum atirlar uyi In va Yan uyg‘unligi falsafasiga tayanadi. “Atir haqida gap ketganda, ma’lum ifor barchaga ham birdek to‘g‘ri kelavermasligini yaxshi bilamiz. The Harmonist’ni yaratishda Fen-shuy ta’limotidan ilhomlandim”, – deydi brend asoschisi va iforlar uyg‘unligi konsepsiyasi muallifi Lola Karimova-Tillyayeva.
Ushbu brend atirlari besh unsur: tuproq, ma’dan, suv, yog‘och va olovni ifoda etadi.
- tuproq: jamiyat bilan hamnafaslikka yordam beradi;
- ma’dan: iste’dodni yuzaga chiqaradi;
- suv: farovonlik keltiradi;
- yog‘och: yuksak maqom va maftunkorlik baxsh etadi;
- olov: donolik sari boshlaydi.
“Giyom bilan hamkorlikdan ko‘nglim to‘ldi. U haqiqiy professional sifatida mening ijodiy g‘oya va qarashlarimni ro‘yobga chiqara oldi”, – deydi u.
Lola Karimova-Tillyayeva chinakam uyg‘unlikni go‘zallik kaliti deb biladi va to‘g‘ri tanlangan ifor insonning orzu-istaklari ro‘yobiga yordam berishiga ishonadi.
Izoh (0)