Ayollar erkaklarga qaraganda 1,5 barobar ko‘proq onlayn-to‘lovlarni amalga oshiradi. Bu haqda, “Yandeks.Dengi” portali tadqiqoti ma’lumotiga tayanib, “TASS” xabar bermoqda.
Qolaversa ayollar bir martalik to‘lov uchun 15 foizga ko‘proq mablag‘ sarflaydi.
Agar foydalanuvchilarni mashg‘ulot turiga qarab taqqoslasa, bir martalik onlayn-to‘lov uchun eng ko‘p — 1 331 rublni ofis xodimlari sarflashi aniqlandi. Uy bekalari va boshqa ishlamaydigan foydalanuvchilarning o‘rtacha cheki 947 rublni, talabalarniki esa 753 rublni tashkil etadi. Ofisda ishlovchilar tahsil oluvchilar yoki ishsizlarga qaraganda ikki karra ko‘proq onlayn-to‘lovlarni amalga oshiradi.
iOS smartfon va planshetlari sohiblarining o‘rtacha to‘lovi Android qurilmalarini tanlaganlarga nisbatan 21 foizga ortiqdir. Bu ko‘rsatkich tegishli ravishda 1 275 va 1 053 rublni tashkil etadi.
Tadqiqot 2016-yilning bahor faslida o‘tkazilgan. Unda tasodifan tanlangan besh million elektron hamyon sohiblari to‘lovlari o‘rganilgan.
Izoh (0)