Bugungi kunda to‘lov terminallarini qo‘llash, ular yordamida xaridor va mijozlarga sifatli xizmat ko‘rsatishning qonuniy tartiblari amaliyotga joriy etilgan. Shunga qaramay “Ishonch telefon”lariga qilinayotgan murojaatlarning aksariyati savdo va xizmat ko‘rsatish shoxobchalarida savdo qoidalarining buzilganligi hamda to‘lovlarni plastik kartochkalari orqali amalga oshirishda hisob-kitob “Terminal” apparatlari ishlatilmayotganligi bilan bog‘liq masalalar xususidadir, deb xabar beradi Davlat soliq qo‘mitasi.
Jumladan, 2015-yil 1-sentabr holatiga davlat soliq xizmati organlarining “Ishonch telefon”lariga qilingan fuqarolarning murojaatlari asosida o‘tkazilgan nazorat tadbirlari natijasida 1140 ta holatda jami 157 511 500 so‘m miqdorida nazorat-kassa mashinasiga kirim qilmaslik, 778 ta tegishli hujjatlarsiz mahsulotlar sotish va xizmatlar ko‘rsatish hamda 70 ta boshqa soliq qonunlarini buzish holatlari aniqlandi. Aybdorlarga nisbatan jazoning muqarrarligi ta’minlandi.
Davlat soliq qo‘mitasi fuqarolarning qonuniy huquqi buzilsa, 244-98-98 raqamli hamda hududiy davlat soliq xizmati organlarida o‘rnatilgan “Ishonch telefoni”ga murojaat qilishlari mumkinligini eslatib o‘tmoqda.
Izoh (0)