Россиянинг биринчи рақамли маркетологи Игорь Манн Avtotest компаниясининг расмий маслаҳатчисига айланди. Бу ҳақдаги хабар компаниянинг Facebook’даги саҳифасида пайдо бўлган.
Avtotest компанияси жамоаси билан ташкиллаштирилган алоҳида учрашувда Игорь Борисович амалга оширилаётган лойиҳалар билан танишган. Шунингдек, у Avtotest томонидан йўлларда хавфсизликни таъминлаш соҳасида олиб борилаётган ишлар юзасидан ўз фикр ва тахминларини билдирган.
«Avtotest’нинг Игорь Манн билан ҳамкорлиги биринчи рақамли маркетологнинг кўплаб оммабоп китобларида келтирилган асосий қоидалар — катта ҳарфдаги Мижозга муносабат, чуқур ўйланганлик ва қулайлик, сифатли хизмат, бизнеснинг фойда олишга эмас, балки мижозлардан миннатдорчилик эшитишга йўналтирилганлиги каби тамойилларга амал қилишни назарда тутади», — дейилади компания хабарида.
Игорь Манн Россияда маркетинг бўйича энг талабгир амалиётчи тренер бўлиб, бу билан 1993 йилдан буён шуғулланиб келади. Манн Россия маркетологлар гильдияси версияси бўйича йил маслаҳатчиси деб топилган.
Шунингдек, у «100 фоизлик маркетинг», «Бюджетсиз», «Маркетинг машина» сингари оммабоп китоблар муаллифи, «Манн, Иванов ва Фербер» нашриёти, «Ақл кучи», «Маркетинг Машина», Push Books интернет лойиҳалари ҳаммуассиси ҳисобланади. Америка, Европа ва Россия компанияларида иш тажрибасига эга. 12 йилдан ошиқроқ маркетинг бўйича директор бўлиб ишлаган, шундан 5 йилини АҚШнинг Lucent ва Avaya компанияларида ўтказган. Россия бўйлаб доимий равишда очиқ ва корпоратив тренинглар ўтказиб келади. Унинг тренинг ва семинарларида 500 мингдан ортиқ киши иштирок этган.
Реклама ҳуқуқи асосида
Изоҳ (0)