Click компанияси фойдаланувчилари сони 200 минг кишидан ошди. Компания матбуот хизмати хабарига кўра, сўнгги икки ойнинг ўзида фойдаланувчилар сони 100 мингдан кўпроқ кишига ортган.
«Фойдаланувчилар сонининг жадал суратларда ўсиши компаниянинг қабул қилинган ривожланиш стратегиясининг натижасидир. Ушбу стратегия тизим фойдаланувчиларига ўз ҳисоб рақамларини ва пластик карточкаларини бошқаришда максимал даражада қулайликлар яратишни, кундалик ҳаётларида турли тўловлар ўтказишда кенг имкониятлар очишни кўзда тутади», – дейилади компаниянинг 25 апрель куни берган хабарида.
Тизим фойдаланувчиси мобил телефон (USSD портали ёки SMS ёрдамида) ёки интернет орқали уяли алоқа операторлари, интернет-провайдерлар хизматлари учун тўловларни амалга ошириш, бошқа жимсоний шахсларга, савдо-сервис корхоналарига (супермаркет, ресторан ва кинотеатрларда тўловлар) пул маблағларини ўтказиш, бевосита ўз банк ҳисобларидан интернет-магазинлардан онлайн-харидларни амалга ошириш, шунингдек, турли тадбирларга чипталар сотиб олиш имкониятига эга.
«Яқин вақт ичида мобил телефонлар, маиший электроникаси, озиқ-овқат ва кундалик турмушда керак бўладиган бошқа маҳсулотлар билан савдо қилувчи турли дўконларни тармоққа улашни режалаштиряпмиз», – дейди Click компанияси директори Улуғбек Рустамов Gazeta.uz’га берган интервьюсида.
«Кун»нинг маълум қилишича, бош ҳамкори UzCard тармоғи бўлган Click ҳозирги кунда банклар, мобил операторлар, «Ўзбектелеком» филиаллари, интернет-провайдерлар, хусусий телевидение, интернет-сервис провайдерлар, коммунал хизмат, савдо-хизмат ташкилотлари билан ҳамкорлик қилмоқда.
Ҳозирги вақтда Click ҳамкори бўлган 40 га яқин компанияларнинг хизматларига онлайн тўловларни амалга ошириш имкони мавжуд. Баъзи онлайн-дўконларда Click орқали харидлар амалга оширилганида, чегирмалар тақдим этилади. Қайд этиш жоиз, компания ўз фаолиятини 2011 йилда бошлаган.
Изоҳ (0)