Абонентлар Paynet шохобчаларида тўловларни амалга оширганидан сўнг оператор томонидан чек берилмаслик ва қўшимча ҳақ олиш ёки тўловдан комиссия (устама нарх) ушлаб қолиш ҳолатлари юз берса, Paynet компаниясига мурожаат этиши лозим. Бу ҳақда компания матбуот хизмати хабар берди.
Операторлар томонидан ҳақ-ҳуқуқлари поймол этилган абонентлар қуйидаги манзилларга мурожаат этиши мумкин:
- Paynet компаниясининг бош офиси — Тошкент шаҳри, Фурқат кўчаси, 10-уйга;
- (99871) 202-07-07 рақамлар орқали компаниянинг Call Centre (қўнғироқларни қабул қилиш маркази)га;
- hat@paynet.uz электрон почта манзилига;
- компания сайтидаги info@paynet.uz электрон почта манзилига;
- факс орқали (99871) 244-67-04 телефон рақамига.
Изоҳ (0)