Президент администрацияси Ахборот сиёсати депертаменти раҳбари Комил Алламжонов нодавлат телерадиоканаллар вакиллари билан учрашув ўтказди. Учрашувда миллий контентни яратиш бўйича муаммолар ва уларга ечим топиш масаласи муҳокама қилинган.
Миллий контент нима?
Контент ўз-ўзини ифода этиш, тарқатиш, маркетинг ва ёки нашр этиш учун нутқ, ёзув ёки ҳар хил санъат турлари каби бирор-бир восита орқали ифодаланиши керак бўлган ахборот воситаси. Контент сиёсий, маънавий-маърифий, ижтимоий, таълимга оид ёки кўнгилочар мавзуларда бўлиши мумкин.
Хорижий оммавий ахборот воситалари орқали берилаётган тажовузкор ғояларга миллий манфаатлар инобатга олинган асарлар ва ахборотлар билан жавоб қайтариш — миллий контент яратиш дегани. Яъни, миллий контент бу — Ўзбекистон ичидаги сифатли медиамакон.
Ўзбекистон миллий контентни яратиш ва ривожлантириш масаласига катта эътибор қаратяпти. Президент Шавкат Мирзиёев жорий йил 13 январь куни ўтказилган Хавфсизлик кенгаши йиғилишида миллий контент масаласига алоҳида тўхталиб, шундай деган эди:
“Агар биз Ўзбекистон ахборот маконида миллий контент яратишни ўз қўлимизга олмас эканмиз, дунёдаги воқеаларга миллий манфаатларимиз нуқтайи назаридан баҳо бермас эканмиз, бу ишлар хориждан туриб амалга оширилишига имкон яратиб берган бўламиз. Чунки одамлардаги янгилик, таҳлилий маълумотлар, реал воқеаларга бўлган эҳтиёжни биз тўлдирмас эканмиз, буни бошқалар қилади. Бунга мутлақо йўл қўйиб бўлмайди”.
Изоҳ (0)