Ayni vaqtda O‘zbekistonning yagona temir yo‘l tizimini yaratishning navbatdagi bosqichi sifatida yana bir yirik inshoot – Angren—Pop yangi elektrlashtirilgan temir yo‘l qurilishi jadal davom ettirilmoqda, deb yozadi O‘zA.
Mazkur temir yo‘l liniyasi qurilishini amalga oshirish maqsadida joriy yilning o‘tgan davrida 186,7 million dollar o‘zlashtirildi. Bugungi kungacha 285 ta suv va 6 ta yo‘l o‘tkazgich, 13 temir yo‘l ko‘prigi, “Orzu” vokzali, “Ko‘l”, “Temiryo‘lobod”, “Qo‘shminor” stansiyalari qurib bitkazildi. Bunyodkorlik ishlarida 4 ming 250 dan ortiq mutaxassis, 720 dan ortiq texnika vositalari kuchidan unumli foydalanilayotir.
Qamchiq dovonida xitoylik hamkorlar tomonidan 19,1 kilometrlik tunnelni qurish ishlari jadal davom ettirilmoqda. Asosiy tunnelda shu kungacha qariyb 13 kilometr, qo‘shimcha tunnelda 14 kilometr qazish ishlari bajarildi. Tunnelning 8 ming 600 metrlik qismida pardozlash ishlari amalga oshirildi.
“O‘zbekiston temir yo‘llari” aksiyadorlik jamiyati matbuot xizmatining xabariga ko‘ra, ushbu tunnel jahon reytingida tog‘li hududlarda joylashgan tunnellar orasida 8-o‘rinda, tunneldagi temir yo‘l polotnosi uzunligi bo‘yicha esa 13-o‘rinda turadi.
Ushbu temir yo‘l tarmog‘ining ishga tushirilishi Farg‘ona vodiysini O‘zbekistonning markaziy qismi bilan bog‘lash imkonini yaratadi. Shu bilan birga, O‘zbekiston hududi bo‘ylab yagona temir yo‘l tizimini shakllantirish ishlari yakuniga yetkazilib, Xitoy – Markaziy Osiyo – Yevropa yangi xalqaro tranzit temir yo‘l koridorining muhim bo‘g‘ini bo‘lib xizmat qiladi.
Izoh (0)