Oliy Liga, 4-tur. “Lokomotiv” Jizzaxda 2 ochko yo‘qotdi, “Bunyodkor”ga esa Satoning goli 3 ochko keltirdi

Oliy Liga, 4-tur. “Lokomotiv” Jizzaxda 2 ochko yo‘qotdi, “Bunyodkor”ga esa Satoning goli 3 ochko keltirdi

Izohlar

Izoh qoldirish uchun, avval

Teglar

Ijtimoiy tarmoqlar: