LG Electronics kompaniyasi Berlinda bo‘lib o‘tadigan IFA 2016 ko‘rgazmasida Yevropa iste’molchilariga o‘zining LG Signature deb atalgan premium-brendini taqdim qiladi. “Mavjudlik San’ati” galereyasi Messe Berlin ko‘rgazma majmuasi hududida LG Signature dizayni falsafasi va o‘z mahsulotlarining yuksak sifati hamda nafosat g‘oyalarini namoyish qiladi.
LG Signature brendini Yevropada betakror va noan’anaviy tarzda namoyish etish uchun LG kompaniyasi mashhur musavvirlar hamda me’morlar bilan hamkorlikni yo‘lga qo‘ydi. Mahsulotlarga fon sifatida xizmat qiluvchi san’at namunalari kompaniyaning Londonda qaror topgan Jeyson Bryujes jamoasi bilan hamkorligi natijasidir.
Jeyson Bryujes studiyasi innovatsion installyatsiyalar va tadbirlarni tashkillashtirish borasida butun dunyoga tanilgan. Studiya LG Signature mahsuloti uchun estetik va jismoniy metaforalar yaratdi. Jeyson Bryujes studiyasi o‘z tajribasiga tayangan holda yoritish, harakat va tovush tomonidan LG Signature’ning har bir mahsulotiga munosib hayajonli va dinamik muhit yaratdi.
“LG Signature har bir loyihaning mohiyatini ko‘rsatib berish g‘oyasini ilgari surgan, shunday ekan, bu kolleksiyaning Yevropadagi debyuti badiiy muhitda o‘tayotganligi mantiqqa javob beradi, — dedi LG Electronics global marketing boshqaruvi a’zosi Brayan Na. — Premium-brendimizni Yevropada namoyish qilishda ana shunday betakror muhitda tajribali rassom Jeyson Bryujes ijod mahsullaridan fon sifatida foydalanishga muvaffaq bo‘layotganimizdan g‘oyatda xursandmiz”.
Bryujes studiyasining installyatsiyalari ko‘rgazmada badiiy kayfiyat uyg‘otadi, bu esa LG Signature’ning hayotdan eng yaxshisini olib o‘rgangan iste’molchilar nozik didiga urg‘u berishidan dalolatdir. LG Signature galereyasi bog‘da 1 375 kvadrat metr maydonni egallaydi, pavilyonda 18 ta Messe Berlin ko‘rgazma majmuasi bo‘lib, ular IFA ko‘rgazmasiga tashrif buyurgan mehmonlar uchun ochiqdir.
“Ushbu art-loyiha ustida ishlash menga katta zavq bag‘ishladi, chunki men mahsulotlarning minimalizmi, shuningdek, fenomen va asosiy mohiyatidan ilhomlandim, — dedi Bryujes. — Umid qilamanki, har bir mahsulotning talqini uchun vaqt doirasidan tashqaridagi estetik jihatlardan foydalanib, biz bu ajoyib qurilmalarning badiiy sifatlarini iste’molchilarga yetkazib bera oldik”.
Reklama huquqi asosida.
Izoh (0)